ارتقاء دو عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری

۳۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۴ کد : ۳۰۳ خبر اول
تعداد بازدید:۸۶۹
دکتر محتشم محمدی و دکتر علیرضا راستی، اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافتند.
ارتقاء دو عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، پرونده ارتقاء دکتر سید محتشم محمدی، عضو هیئت ‌علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون از مرتبه استادیاری به دانشیاری، در جلسه هیئت ممیزه که در تاریخ 26 تیرماه 1402 برگزار گردید، بررسی شد و مورد موافقت قرار گرفت.

همچنین پرونده ارتقاء دکتر علیرضا راستی، عضو هیئت ‌علمی بخش آموزش زبان انگلیسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از مرتبه استادیاری به دانشیاری، در جلسه هیئت ممیزه که در تاریخ 26 تیرماه 1402 برگزار گردید، بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

دکتر سید محتشم محمدی که سابقه ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون را نیز در کارنامه اجرایی خود دارد، تاکنون فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی متعددی را انجام داده است. از دستاوردهای علمی ایشان می‌توان به انتشار مقاله‌های متعدد در مجلات معتبر علمی و همچنین کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر اشاره کرد. دکتر علیرضا راستی نیز که سابقه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون را در کارنامه خود دارد، تاکنون دستاوردهای علمی متعددی داشته که از جمله برخی از آنها می‌توان به انتشار مقاله‌های علمی متعدد ISI، SCOPUS و ISC اشاره کرد.  

به دنبال ارتقاء مرتبه علمی این دو عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی پیامی با تبریک این موفقیت به دکتر محمدی و دکتر راستی، کسب این مرتبه‌های علمی را سند دیگری از توانمندی‌های بالای اعضاء هیئت علمی این دانشگاه برشمرد و با تقدیر از تلاش‌های دکتر محمدی و دکتر راستی، خاطر نشان نمود: پس از ارتقاء 3 عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری که نزدیک به یک سال پیش صورت پذیرفت، اکنون شاهد ارتقاء مرتبه دو عضو دیگر هستیم که این مهم علاوه بر تأیید تلاش‌های علمی اعضاء هیئت علمی این دانشگاه، نوید دهندۀ آتیه‌ای مطلوب‌تر برای این دانشگاه و جامعۀ هدف آن نیز محسوب می‌شود.

ایشان همچنین تصریح نمود: فعالیت‌های علمی و پژوهشی نزدیک به 50 عضو توانمند هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون علاوه بر آنکه یکی از مزیت‌های برجستۀ این دانشگاه محسوب می‌شود، فرصت مناسبی را هم در اختیار دانشجویان مستعد این دانشگاه و هم در اختیار شهرستان کازرون و منطقه غرب استان فارس قرار داده تا بتوانند با تکیه به توانایی‌های علمی و پژوهشی این اعضاء هیئت علمی، نسبت به رشد و اعتلاء خود خود اقدام کنند.


( ۱۵ )

نظر شما :

بيژن فرح بخش ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۰:۰۱
جناب آقای دکتر راستی ارتقا جنابعالی را به مرتبه دانشیاری را خدمت شما و همشهریان دارابی تبریک عرض نموده و سربلندی شما را در همه مراحل زندگی از خداوند منان خواهانم