درخشش دانشجوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در دومین دوره بصیرت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور

۰۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۰ کد : ۳۰۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۹۶
به دنبال اعلام نتایج دومین دوره بصیرت‌افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر که به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، مریم جمالی، دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، موفق شد در بخش عکاسی به مقام اول دست یابد.
درخشش دانشجوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در دومین دوره بصیرت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، اختتامیه دومین دوره بصیرت‌افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر روز چهارشنبه 28  تیرماه ۱۴۰۲ و با حضور دکتر ارژنگ، معاون سازمان دانشجویان وزارت عتف، دکتر تقی‌زاده مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم و جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد و ضمن اعلام اسامی برگزیدگان این دوره، از آنها تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است این طرح از تاریخ 19 تا 28 تیرماه سال جاری با حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر از 135 دانشگاه‌ و مرکز آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد و هدف از اجرای آن، بصیرت‌افزایی معرفتی، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تقویت بسترهای شکوفایی استعدادهای موجود دانشجویی در بخش دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور بود.

به دنبال درخشش دانشجوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این طرح، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه، ضمن تبریک این موفقیت به مریم جمالی و با تقدیر از تلاش‌های زهرا مجیدی، رئیس گروه شاهد و ایثارگر این دانشگاه، خاطر نشان نمود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون افتخار دارد در ارکان مختلف خود از جمله در بین همیاران علمی و دانشجویان، از موهبت حضور و همراهی اعضاء محترم خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران برخوردار است. این موضوع علاوه بر آنکه تکیه‌گاه ارزشمندی برای ترویج فعالیت‌های ایثارگرانه است، مسئولیت مجموعۀ دانشگاه را برای فعالیت در این عرصه نیز افزایش داده است. برگزاری رویدادهای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر از جمله برنامه‌هایی است که در تقویم و برنامه کاری ثابت دانشگاه سلمان فارسی کازرون قرار دارد و همچنان با افتخار دنبال می‌شوند.


( ۲ )

نظر شما :