دکتر ابراهیم اژدری، معاون دانشجویی دانشگاه خبر داد

اجرای مرحله اول طرح تابستانه بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۷ کد : ۳۰۷ خبر اول
تعداد بازدید:۶۸۹
مرحلۀ اول طرح تابستانه «بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون»، جهت اسکان دانشجویان واجد شرایط برای شروع سال تحصیلی جدید، از۲۰ تا ۳۱ تیرماه اجرا شد.
اجرای مرحله اول طرح تابستانه بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر ابراهیم اژدری، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در حاشیه بازدید از روند فعالیت‌های در حال انجام در سطح خوابگاه فاطمیه، ضمن اعلام این خبر خاطر نشان نمود: با هدف بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات خوابگاهی دانشگاه، ستاد بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی متشکل از مدیران و کارشناسان فنی و اجرایی در معاونت دانشجویی دانشگاه تشکیل شد. به دنبال بررسی‌ها و ظرفیت‌سنجی‌های صورت گرفته، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و مرحلۀ اول طرح تابستانه بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه برای اسکان دانشجویان واجد شرایط برای شروع سال تحصیلی ۱۴۰۳-۴۰۲ اجرا شد.

دکتر اژدری، ضمن تقدیر از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های تمامی بخش‌های مختلف دانشگاه در جهت تحقق این طرح، به ویژه از حمایت‌های رئیس دانشگاه و معاون مالی و اداری دانشگاه تقدیر نمود و با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی، افزود: در این ستاد اولویت‌های تعمیر، تجهیز و رفع مشکلات تأسیسات خوابگاه‌ها به‌ صورت کامل مشخص و مقرر شد، در دو مرحله، یکی از ۲۰ تیرماه تا 10 مردادماه و دیگری از10مردادماه تا۱۵ شهریورماه ۱۴۰۲ با بسیج نیرو‌ها و امکانات دانشگاه، ضمن رفع مشکلات ساختمان‌های خوابگاهی، شرایط کیفی بهتری در خوابگاه‌های دانشجویی فراهم شود.

ایشان همچنین خاطر نشان نمود: در مرحلۀ اول اجرای طرح که از ۲۰ تا ۳۱تیرماه انجام شد، مجتمع‌ خوابگاهی فاطمیه که مجتمع ملکی دانشگاه محسوب می‌شود، برای اسکان دانشجویان واجد شرایط مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد برای شروع سال تحصیلی ۱۴۰۳-14۰۲ آماده شد. در این مرحله اقدام‌هایی از جمله تنظیف کامل، سمپاشی، رنگ‌آمیزی، سرویس تجهیزات و تأسیسات به همراه جمع‌آوری، بهسازی و پاکسازی محوطه‌های عمومی در سطح این خوابگاه صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ادامه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت آغاز مرحلۀ دوم این طرح اشاره و خاطر نشان نمود: در مرحلۀ دوم که از 10مردادماه تا ۱۵ شهریورماه انجام می‌شود، رفع مشکلات سایر خوابگاه‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون، شامل خوابگاه‌های خودگردان ۱۵خرداد پسران و دختران و خوابگاه‌های بهارآزادی و خدیو در دستورکار قرار گرفته است. در این خوابگاه‌ها باتوجه به امکانات موجود، تلاش خواهد شد، افزون بر تعمیرات اساسی در برخی ساختمان‌های خوابگاهی، مشکلات زیرساختی و تأسیسات نیز تا حد امکان و بر حسب اولویت‌های مشخص شده، برطرف شود.

دکتر اژدری همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفۀ همیاران علمی فعال در معانت دانشجویی و سایر همیاران علمی که در فعالیت‌های ستاد بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی نقشی فعال و موثر دارند، افزود: معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، در فرصت محدود تابستان، مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی را رفع کند، به‌ طوری‌ که سرا‌های دانشجویی با شرایط بهتری در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ پذیرای دانشجویان باشند. همچنین این معاونت با اجرای طرح‌های متنوع تلاش می‌کند ارائه خدمات رفاهی و خوابگاهی به دانشجویان خوابگاهی ارتقاء پیدا کند.

ایشان در پایان دستیابی به نتایج بهتر و مطلوب‌تر را در گرو مشارکت و همراهی‌های نیک‌اندیشان، حامیان و خیّران ارجمند دانست و خاطر نشان نمود: مجموعۀ مدیریتی دانشگاه سلمان فارسی کازرون تمامی تلاش خود را به کار بسته تا از حداکثر ظرفیت‌های موجود و در دسترس جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات خوابگاهی به دانشجویان توانمند و مستعد دانشگاه سلمان فارسی کازرون استفاده نماید. خوشبختانه اکنون ظرفیت بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در کنار این دانشگاه فعال شده و امیدواریم با نگاه‌های خیر و به پشتوانۀ حمایت‌های همیشگی مردم شریف و علم دوست شهرستان کازرون و سایر حامیان علم، بتوانیم از حمایت‌های مختلف نیک‌اندیشان و حامیان ارجمند نیز بهره‌مند شده و با توان مضاعفی به ارتقاء سطح کیفی خوابگاه‌ها بپردازیم.

 

برای مشاهده گزارش تصویری اجرای مرحلۀ اول طرح تابستانه بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، اینجا را کلیک کنید.

 


( ۶ )

نظر شما :