دکتر مسلم عباسی، رئیس مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون خبر داد

آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۲ کد : ۳۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۲۵
واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون از صبح امروز، ۲۰ شهریور آغاز شد.
آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر مسلم عباسی، رئیس مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن اعلام این مطلب، خاطر نشان نمود: تمامی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون در کلیه مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از صبح امروز، 20 شهریورماه می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی خود، به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون در شهر یا روستای محل اقامت خود در هر نقطه از کشور مراجعه و دُز اول واکسن را تزریق نمایند.

رئیس مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین خاطر نشان نمود: با هماهنگی‌های صورت گرفته، دانشجویان ساکن کازرون نیز می‌توانند در روزهای کاری، از ساعت 8 صبح الی 8 شب با مراجعه به مراکز المهدی، پایگاه 9 دی و یاسمین، دُز اول واکسن را دریافت نمایند.

دکتر عباسی همچنین ضمن تشکر از پیگیری‌های کارشناسان مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با تقدیر از همراهی‌ها و همکاری‌های مجموعه مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون خاطر نشان نمود: به دنبال هماهنگی‌های صورت گرفته، طی هفته‌های گذشته، روند واکسیناسیون اعضا هیئت علمی و کارکنان دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز آغاز شده بود.

گفتنی است دانشگاه سلمان فارسی کازرون نزدیک به 1500 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی دارد. این دانشگاه از بدو شیوع کرونا در حوزه‌های مختلف از جمله ارایه خدمات علمی و مشاوره‌ای به نهادهای مختلف و برنامه‌ریز، دایر نمودن خطوط ارتباطی برای ارایه خدمات مشاوره‌ای به عموم مردم، کمک به راه‌اندازی و دایر نمودن پایگاه واکسیناسیون کازرون، برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی در ارتباط با مسائل مرتبط با کرونا، همکاری میدانی با ستاد کنترل بیماری کرونا در شهرستان کازرون و... به ارایه خدمات پرداخته است.


( ۳ )

نظر شما :