پیام تبریک رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۲ کد : ۳۱۱ خبر اول
تعداد بازدید:۳۰۹
به مناسبت هفته دولت و همزمان با فرارسیدن روز کارمند، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت این ایام، از تلاش‌های یاوران علمی این دانشگاه و عموم جامعۀ کارمندان کشور تقدیر نمود.
پیام تبریک رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام دکتر فاضل‌نیا بدین شرح است:

 

به نام خدا

 

فرارسیدن هفته دولت با یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر که به عنوان دو الگوی ارزشمند برای خدمت‌رسانی به مردم محسوب می‌شوند، یادآور ارزش نهادن به تلاش‌های قشر عظیم و سخت‌کوشی از جامعه است که سهمی موثر و عمیق در روند توسعۀ جامعه برعهده دارند. مزین شدن یکی از روزهای این هفته به نام کارمند، فرصت مغتنم و مضاعفی است تا ادای احترام بیشتری به جامعۀ پرتلاش و خدوم کارمندان دولت و به ویژه یاوران علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، داشته باشیم. تلاشگران ارجمندی که ذیل آموزه‌های خدمتگزاری دین مبین اسلام و با الگوگرفتن از منش و روش بزرگان عرصۀ خدمتگزاری، میثاقی ماندگار با عموم مردم جامعه و به ویژه جوانان ایران اسلامی بسته‌اند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام محرم و صفر و گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان و دانشگاهیان شهید و همچنین شهدای دولت، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک می‌گویم. خوشحال و خرسندیم که در بدنۀ دانشگاه سلمان فارسی کازرون و ذیل راهبردهای کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جهت تقویت امور رفاهی و خدماتی یاوران علمی، مجموعۀ جدیدی از برنامه‌ریزی‌ها را طرح‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم به سهم خود ادای دین بیشتری به تلاش‌های این تلاشگران عرصۀ خدمت‌رسانی داشته باشیم.

ضمن آرزوی سربلندی و تداوم موفقیت برای تمامی خادمان دولت، از جمله یاوران علمی شاغل در مراکز علمی و دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه سلمان فارسی کازرون، سلامت، سعادت و تداوم سربلندی آنان را از خداوند منان خواستارم.

 

4 شهریورماه 1402

دکتر غریب فاضل‌نیا

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون


( ۱ )

نظر شما :