با حضور دکتر کلانتری، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صورت پذیرفت

آیین گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از یاوران علمی نمونه دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

۰۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۰:۵۹ کد : ۳۱۴ خبر اول
تعداد بازدید:۲۹۷
صبح امروز، ۸ شهریورماه، همزمان با هفته دولت و با حضور دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، اعضاء هیئت رئیسه و یاوران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، آیین گرامیداشت هفته دولت به همراه تقدیر از یاوران علمی نمونه دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.
آیین گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از یاوران علمی نمونه دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در این نشست با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه یاوران علمی در پیشبرد اهداف و راهبردهای وزارت عتف، بر ضرورت حمایت از آنها تأکید نمود و با اشاره به دستاوردهای دانشگاه سلمان فارسی کازرون، خاطر نشان نمود: جامعۀ ما نیازمند امیدافزایی است و جامعه دانشگاهی کشور پیشتاز این موضوع است. بخشی از این رسالت بر دوش یاوران علمی است تا با تلاش‌های خود بتوانند افق‌های روشن، شفاف و پرامیدی را پیش‌روی دانشجویان و جامعه ایجاد نمایند. گام‌های برداشته شده در دانشگاه سلمان فارسی کازرون و دستاوردهای به دست آمده، علاوه بر آنکه نشان دهنده تلاش‌های مجموعۀ مدیران آن است، حکایت از تلاش‌های ارزندۀ یاوران علمی دانشگاه نیز دارد که به سهم خود از این تلاش‌ها قدردانی می‌کنم.

دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در این آیین ضمن تجلیل از فعالیت‌ها و تلاش‌های مستمر یاوران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، خاطر نشان نمود: یکی از ستون‌ها و محورهای اصلی رشد و اعتلای دانشگاه سلمان فارسی کازرون، یاوران علمی توانمند این دانشگاه است. یاوران علمی این دانشگاه در قالب میثاق‌نامه‌ای مشترک بر پایه اخلاق اسلامی، قانون‌محوری، وظیفه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری، نوع‌دوستی، مردم‌مداری و رعایت شأن و کرامت افراد، فعالیت‌های درخشانی را از خود به یادگار گذاشته‌اند. ما نیز در مجموعه مدیریتی دانشگاه تلاش کرده‌ایم تا با تدوین آیین‌نامه و دستورالعمل‌های مختلفی از جمله انتخاب کارمند نمونه، نظام‌نامه تشویق فرزندان کارکنان، تقویت تعاونی‌های کارکنان متناسب با بضاعت موجود و... بستری مناسب‌تر برای حمایت از فعالیت‌های این نیروها و ظرفیت‌های توانمند دانشگاه فراهم آوریم.

در ادامه این آیین، ضمن معرفی سعید زارع‌خفری، عبدالکریم عباسی، عباس باغبان‌آزاد، فاطمه راسخی، علی سپرهم، ابراهیم آروند و زهرا مجیدی به عنوان یاوران علمی نمونه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از تلاش‌های آنها تقدیر به عمل آمد.

 


( ۷ )

نظر شما :