در دومین نشست مشترک مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور صورت پذیرفت

تقدیر از مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان مرکز بهداشت و درمان نمونه کشور

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۲ کد : ۳۱۷ خبر اول
تعداد بازدید:۵۵۰
همزمان با برگزاری دومین نشست مشترک مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار گردید، مرکز مشاوره، سلامت و سبک‌زندگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان مرکز بهداشت و درمان نمونه کشور معرفی شد.
تقدیر از مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان مرکز بهداشت و درمان نمونه کشور

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در مراسم اختتامیه این گردهمایی که با حضور دکتر ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و دانشگاهی در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی دانشگاه شهرکرد برگزار شد، از مراکز بهداشت و درمان و مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور، براساس عملکرد آنها در سال 1401 تقدیر به عمل آمد. براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان مرکز نمونه در دانشگاه‌های سطح 4 کشور انتخاب و با اهداء لوح و تندیس از این مرکز تقدیر صورت پذیرفت.

به دنبال کسب این موفقیت، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر مسلم عباسی، مرضیه مشایخ و فرزانه جمشیدی، رئیس و کارشناسان مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی و مرکز بهداشت و درمان این دانشگاه، موفقیت به دست آمده را تبریک گفت و خاطر نشان نمود: مرکز بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، یکی از مراکز فعال و توانمند این دانشگاه محسوب می‌شود که علاوه بر ارائۀ خدمات گوناگون به دانشجویان، خدمات مختلفی را به عموم مردم جامعه و نهادهای متقاضی نیز ارائه می‌نماید. خوشبختانه به پشتوانۀ تلاش‌های مداوم مدیر و کارشناسان این مرکز و همچنین پزشکان همکار با مرکز، مرکز بهداشت و درمان توانسته خدمات ارزشمند و شایان توجهی را به جامعۀ زیرپوشش خود ارائه نماید و همچنان آماده ارائۀ خدمات بیشتر متناسب با تقاضاهای موجود در سطح جامعه است.

گفتنی است مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون طی یک سال اخیر موفقیت‌های دیگری از جمله انتخاب به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشوری در سی و چهارمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی کشور و انتخاب به عنوان مرکز مشاوره فعال دانشگاه‌های سراسر کشور در گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور را نیز به دست آورده بود.

متن لوح دریافتی مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بدین شرح است:

«مدیر محترم مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

توفیق خدمت به مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است و دستیابی به خدمات مرتبط با سلامت، مرهون کوشش و تلاش صاحبان دانش است و تکریم این عزیزان امری است شایسته که ریشۀ فرهنگی ایرانی ـ اسلامی دارد.

ضمن توصیه به تداوم و تعمیم این منش، کسب عنوان «مرکز بهداشت و درمان نمونه» در ارزیابی عملکرد سال 1401 مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سطح 4 کشور را به شما تبریک عرض می‌نمائیم.

سربلندی و توفیق روزافزون شما در خدمت به جامعه دانشگاهی، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) را از خداوند منان مسئلت داریم.

 

دکتر هاشم داداش‌پور

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان

 

دکتر ابراهیم نعیمی

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی»


( ۶ )

نظر شما :