در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس صورت پذیرفت

انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون و بنیاد شهید و امور ایثارگران

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۴ کد : ۳۲۳ خبر اول
تعداد بازدید:۴۳۱
در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و طی نشستی مشترک با حضور رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، روسای دانشگاه‌های تربیت معلم زینب کبری(س) و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران کازرون و همچنین با حضور جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون و مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های یاد شده که به میزبانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید، تفاهم‌نامه پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر بین دانشگاه سلمان فارسی کازرون و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون منعقد شد.
انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون و بنیاد شهید و امور ایثارگران

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این نشست با گرامیداشت رشادت‌های شهدا و ایثارگران و با اشاره به ظرفیت‌های بالای فرهنگی شهرستان کازرون در حوزۀ ایثارگری، بر لزوم هم‌افزایی هرچه بیشتر در جهت تقویت فعالیت‌های مرتبط با این حوزه تأکید و خاطر نشان نمود: حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین اعضاء هیئت علمی و یاوران علمی که از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت ارزش‌های والای شهدا و ایثارگران و گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با این حوزه به دست می‌دهد. خوشبختانه در دانشگاه سلمان فارسی کازرون و به مدد بسترسازی‌های صورت گرفته و فعالیت‌های امور شاهد و ایثارگر و معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، فعالیت‌های پشتیبانی و رویدادهای فرهنگی مرتبط با این حوزه به صورت مداوم در حال برگزاری است.

دکتر فاضل‌نیا همچنین با طرح پیشنهادهایی برای تقویت فعالیت‌ها در این حوزه افزود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون این آمادگی را دارد که میزبان برگزاری گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های این شهرستان باشد و همچنان از طرح‌های مختلف به ویژه با رویکردهای مستندسازی، علمی و پژوهشی در این حوزه حمایت می‌کنیم.

مهدی مزارعی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون نیز در این نشست با مروری بر فعالیت‌های دانشگاه‌های کازرون در حوزۀ شهداء و ایثارگران، از روسا و مجموعه‌های مختلف مدیریتی و اجرایی دانشگاه‌های کازرون تقدیر نمود و بر تداوم همکاری‌ها با هدف تقویت هم‌افزایی و هرچه اثربخش‌تر نمودن فعالیت‌ها، تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست روسا و مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های حاضر در جلسه به ارائۀ گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و طرح‌های در دست اجرای این دانشگاه‌ها پرداختند. در پایان نیز تفاهم‌نامه پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر بین دانشگاه سلمان فارسی کازرون و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون منعقد و به امضاء روسا و مدیران مرتبط در این دو مجموعه رسید.


( ۴ )

نظر شما :