اطلاعیه شماره چهار خوابگاه (خوابگاه دختران)

۳۰ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۹ کد : ۳۲۶ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۵۱۹
اطلاعیه شماره چهار خوابگاه (خوابگاه دختران)

باسمه تعالی

 

اطلاعیه شماره چهار خوابگاه (خوابگاه دختران)

 

 

به اطلاع دانشجویان دختر دانشگاه سلمان فارسی کازرون می‌رساند پیرو اطلاعیه شماره یک، خوابگاه دختران، خوابگاه فاطمیه دانشگاه آزاد واقع در مجموعه خوابگاهی دانشگاه آزاد می‌باشد. شرایط و نحوه ثبت‌نام خوابگاه به شرح ذیل می‌باشد:

1.  ثبت‌نام خوابگاه از طریق اتوماسیون خوابگاه دانشگاه سلمان فارسی کازرون از روز شنبه مورخ 1 مهرماه 1402 شروع می‌شود و زمان پذیرش دانشجو در خوابگاه از روز دوشنبه مورخ 3 مهرماه 1402در ساعات اداری (8-15:30) می‌باشد.

2. با توجه به انجام تعمیرات ضروری و بهسازی خوابگاه فاطمیه، دانشجویان حداکثر به مدت یک ماه تا آماده‌سازی خوابگاه فاطمیه، در خوابگاه زینبیه دانشگاه آزاد اسکان داده می‌شوند.

3. امکان انتخاب هم اتاقی برای دانشجویان در اتوماسیون خوابگاه پیش‌بینی شده است و دانشجویان می‌توانند نسبت به انتخاب هم اتاقی از طریق اتوماسیون خوابگاه اقدام نمایند.

4. هزینه اجاره خوابگاه برای یک سال تحصیلی مبلغ پنج میلیون تومان (هر ترم دو میلیون و پانصد هزار تومان) می‌باشد که باید نسبت به پرداخت هزینه از طریق اتوماسیون خوابگاه در شروع هر نیم‌سال اقدام شود. بدیهی است معرفی برای اسکان در خوابگاه، بدون پرداخت هزینه نمی‌باشد.

5. به دانشجویانی که هزینه خوابگاه سال گذشته را پرداخت نکرده‌اند یا مقررات خوابگاه‌ها را رعایت ننموده‌اند، خوابگاه تعلق نمی‌گیرد.

6. هزینه ودیعه (پول پیش) خوابگاه برای هر نفر برای یک سال تحصیلی مبلغ یک میلیون تومان می‌باشد که می‌بایست به شماره حساب 0110708822007 بانک ملی به نام دکتر ابراهیم اژدری، معاون دانشجویی دانشگاه، واریز شود و فیش واریزی به صورت حضوری به اداره خوابگاه‌ها تحویل داده شود. بدیهی است در صورت عدم پرداخت مبلغ ودیعه، اجازه سکونت در خوابگاه داده نمی‌شود. مبلغ ودیعه در پایان سال تحصیلی و در صورتی که دانشجو هیچ‌گونه بدهی بابت اجاره یا خسارت به اموال خوابگاه نداشته باشد، به دانشجو عودت داده می‌شود.

7. با توجه به عدم پیش‌بینی اسکان برای خانواده محترم دانشجویان، دانشجویان محترم برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه مدنظر داشته باشند.

8. خانم قائدی کارشناس اداره خوابگاه‌های دانشجویی به شماره 07142226050 داخلی 120 پاسخگوی سوالات دانشجویان در ساعات اداری می‌باشند.

 

معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون


( ۳۳ )

نظر شما :