پیام تبریک رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

۰۱ مهر ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۶ کد : ۳۲۷ خبر اول
تعداد بازدید:۶۱۳
همزمان با شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های کشور، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با صدور پیامی ضمن تبریک این ایام، با اشاره به افق‌های امیدوارکننده‌ای که پیش‌ِروی دانشگاه سلمان فارسی کازرون وجود دارد، بر تداوم ارایه خدمات علمی این دانشگاه به جامعه تأکید نمود و با آرزوی موفقیت برای دانشجویان در سال تحصیلی جاری، خاطر نشان کرد: امیدوارم این جوانان مستعد و توانمند بتوانند علاوه بر جدیت در کسب دانش و علم، با در نظر داشتن ترازهای علمی و دانشگاهی، نقش و رسالت خود را به عنوان یک دانشجوی فرهیخته در پیشبرد اهداف جامعه علمی، ذیل راهبردهای کلان نظام جمهوری اسلامی ایران محقق نمایند.
پیام تبریک رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام دکتر فاضل‌نیا به شرح ذیل است:

 

به نام خدا

خوشحال و خرسندیم که به همت خانواده بزرگ دانشگاه سلمان فارسی کازرون و پشتیبانی‌های مسئولان و مردم شریف، سال تحصیلی جدید را با افق‌های پرامیدی شروع می‌کنیم. اکنون که سند راهبردی دانشگاه سلمان فارسی کازرون تصویب و مسیر پیشِ‌رو در چارچوبی هدفمند و امیدوارکننده مشخص شده است و فضای کالبدی دانشگاه نیز با دستاوردهایی همچون بهره‌مندی از زیرساخت‌های پردیس، خوابگاه ملکی دانشجویی، بهره‌برداری از سلف سرویس و... به استانداردهای آموزشی نزدیک‌تر شده و در مسیر توسعۀ ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی علاوه بر جذب اعضاء هیئت علمی جدید و دستیابی به دستاوردهای مختلف علمی توسط اعضاء هیئت علمی توانمند، موفق به راه‌اندازی مرکز نوآوری انرژی، مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان کازرون و همچنین تقویت تجهیزات آزمایشگاهی شده، توان مضاعفی برای حرکت در مسیر علم‌اندوزی، اعتلای فردی و خدمت به جامعه در دانشگاه سلمان فارسی کازرون فراهم گردیده است.

اینجانب فرارسیدن سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و آغاز فصلی تازه در دانش‌اندوزی را به تمامی دانشگاهیان، اعم از اعضا هیئت علمی، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور و به ویژه دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تبریک می‌گویم و موفقیت روزافزون آنها را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نمایم.

مجموعه مدیریت دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنان به پشتوانه توان علمی اعضا محترم هیئت علمی و تعهد و اهتمام کارکنان محترم این دانشگاه، تلاش خواهد نمود تا در سال تحصیلی جاری در تمامی سطوح آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و... تمام ظرفیت‌های خود را برای ارایه مطلوبترین سطح خدمات به دانشجویان و همچنین عموم مردم شریف ایران اسلامی به ویژه در محدوده غرب استان فارس و همچنین شهرستان کازرون به کار بندد. در همین راستا خانواده بزرگ دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بر عهد مشترکی که بسته بودند تا با ارتقاء سطح خدمات‌دهی علمی به جامعه و با تکیه به دانش و علم، تلاشی جدی در حل مسایل جامعه و مردم داشته باشند، ایستاده است و آغاز سال تحصیلی جدید، جانی تازه در کالبد این میثاق مشترک است.

دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان قطب علمی منطقه، همچنان این افتخار را دارد که میزبان دانشجویان پرتلاش و مستعدی است که ظرفیت‌های قابل توجهی را برای اعتلای ایران اسلامی دارند. امیدوارم این جوانان مستعد و توانمند بتوانند علاوه بر جدیت در کسب دانش و علم، با در نظر داشتن ترازهای علمی و دانشگاهی، نقش و رسالت خود را به عنوان یک دانشجوی فرهیخته در پیشبرد اهداف جامعه علمی، ذیل راهبردهای کلان نظام جمهوری اسلامی ایران محقق نمایند.

در پایان اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با ادای احترام به تمامی ایثارگران، جانبازان و شهدا گرانقدر ایران اسلامی، همزمانی شروع سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس را که نشانه‌ای از تداوم جهاد در سنگر دانش و علم است، ارج نهاده و با امید به گام برداشتن در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی ذیل تحقق گام دوم انقلاب، از درگاه خداوند متعال سلامتی و سربلندی را برای تمامی خادمان و تلاشگران عرصه علم و دانش ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

 

دکتر غریب فاضل‌نیا

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

1 مهرماه 1402


( ۵ )

نظر شما :