همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید و در تداوم اجرای طرح ملی سپاس صورت پذیرفت

دیدار دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون با خانواده‌های دو جانباز دفاع مقدس

۰۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۲ کد : ۳۲۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۵۳
یکم مهرماه، همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، جمعی از دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در تداوم دیدارها با خانواده‌های شهداء و ایثارگران در قالب طرح ملی سپاس، طی دیدار با خانواده‌های ضرغام علمدار و نجف امین‌افشار، از جانبازان دفاع مقدس، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهداء و تکریم خانواده‌های شهداء و ایثارگران، بر ضرورت تداوم راه و آرمان‌های آنها در سطح جامعه تأکید نمودند.
دیدار دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون با خانواده‌های دو جانباز دفاع مقدس

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این دیدارها با مرور خاطراتی از دوران دفاع مقدس، به برنامه‌های اجرا شده و در دست اجرای دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حوزه فرهنگ ایثار و تبیین دفاع مقدس اشاره نمود و حضور و همراهی‌های جانبازان، آزادگان و عموم ایثارگران دفاع مقدس با این برنامه‌ها را به عنوان یکی از رکن‌های اثرگذار این دست از برنامه‌ها برشمرد که می‌تواند اثرگذاری مناسبی در بین دانشجویان و جوانان داشته باشد.

حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز ضمن تکریم خانواده‌های شهداء و ایثارگران، با ذکر آیاتی از کلام‌الله مجید و احادیثی از ائمه اطهار، بر جایگاه ویژه شهداء در نزد خداوند متعال تأکید و بر ضرورت پاسداشت و تکریم خانواده‌های شهداء و ایثارگران و تبیین جایگاه آنها برای جامعه تأکید نمود.

در این دیدارها آقایان ضرغام علمدار و نجف امین‌افشار با بیان خاطراتی از ایام دفاع مقدس، از تلاش‌های جامعۀ دانشگاهی و علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای اعتلای جامعه و همچنین فعالیت‌های تبیینی مرتبط با حوزه دفاع مقدس تقدیر نمودند.

شایان ذکر است در دیدار با خانواده ضرغام علمدار با اهداء لوح تقدیر و هدیه، از فرزند این جانباز گرانقدر، خانم فاطمه علمداری که از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون است، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این دیدارها با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی و امور شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.


( ۱ )

نظر شما :