معرفی دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۷ کد : ۳۳۱ خبر اول
تعداد بازدید:۵۴۷
صبح روز یکشنبه، ۹ مهرماه، طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون، حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر محسن معینی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون و جمعی از دانشگاهیان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان کازرون، دکتر محمدیاسین دیوانی، از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان فارس، به عنوان دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه سلمان فارسی کازرون معرفی شد.
معرفی دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این مراسم که در شبکه بهداشت و درمان کازرون برگزار شد، طی سخنانی پیوند بین حوزه‌های مختلف دانش را یکی از بهترین راه‌های تولید علم برشمرد و با اشاره به ضرورت هم‌افزایی‌ها بین مجموعه‌های مختلف علمی، خاطر نشان نمود: علوم زیستی و تجربی در کنار علوم عقلی و وحیانی، ثمرات بی‌شماری را به دنبال خواهد داشت. پیوند بین دو مرکز علمی کشور، یعنی وزارت بهداشت و وزارت علوم، از همین قبیل و به همین منظور است. انتخاب دکتر محمدیاسین دیوانی جهت انجام امورات دفتر نهاد و از جمله سمت دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در این راستا بوده و امیدواریم با توجه به شایستگی‌های ایشان، اثربخشی مطلوبی به دنبال داشته باشد.

ایشان همچنین از همراهی دکتر معینی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، جهت تحقق این مهم و حمایت‌های همیشگی حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون از فعالیت‌های علمی و دانشگاهی قدردانی و ضمن تبریک به دکتر دیوانی و جامعه علمی شهرستان کازرون، برای وی آرزوی موفقیت در این مسئولیت را نمود.


( ۴ )

نظر شما :