پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به دنبال اجرای عملیات طوفان الاقصی

۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۱ کد : ۳۳۴ خبر اول
تعداد بازدید:۴۴۳
به دنبال اجرای عملیات طوفان الاقصی، حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با صدور پیامی، تار و مار اعجازگونۀ صهیونیست‌های غاصب را عملی شدن وعدۀ متقن الهی برشمرد و برای سربازان بدون مرز امام زمان (عج)، آرزوی توفیق کرد.
پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به دنبال اجرای عملیات طوفان الاقصی

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام حجت‌الاسلام شهریاری‌پور بدین شرح است:

فَلَم تَقتُلوهُم وَلٰکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُم ۚ وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلٰکِنَّ اللَّهَ رَمىٰ ۚ وَلِیُبلِیَ المُؤمِنینَ مِنهُ بَلاءً حَسَنًا ۚ إِنَّ اللَّهَ سَمیعٌ عَلیمٌ﴿سوره انفال آیه 17﴾

این شما نبودید که آنها را کشتید؛ بلکه خداوند آنها را کشت! و این تو نبودی (ای پیامبر که خاک و سنگ به صورت آنها) انداختی؛ بلکه خدا انداخت! و خدا می‌خواست مؤمنان را به این وسیله امتحان خوبی کند؛ خداوند شنوا و داناست.

بدون شک تار و مار اعجاز گونۀ صهیونیستهای غاصب، چیزی جز عملی شدن وعدۀ متقن الهی نیست و دست قدرت الهی باز هم نمایان تر از همیشه ظاهر گشت. هرچند جانها برای مردم مظلوم غزه، ریش است لکن به جهت آنکه مقام شهدای حوادث 80ساله فلسطین و بویژه طوفان اخیر بسی والاست و دستاورد خون کودکان و زن و مرد فلسطینی بزودی با نابودی رژیم بی ریشۀ اسرائیل به منثۀ ظهور خواهد نشست؛ این کشته ها در مقابل تلفات بی سابقۀ صهیون در طول دهه های اخیر مقاومت، قابل تحمل است ضمن اینکه به اعتقاد راسخ ما، کشته های صهیونیسمِ نجس و غاصب، در درک اسفل خواهند بود.

اکنون و با دیدن صحنه های اخیر، اعتقادمان به فرمایش چند سال اخیر مقام عظمای ولایت بیش از پیش محکمتر گشته  و ضمن دعا و آرزوی توفیق سربازان بدون مرز امام زمان (عج)، به دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی نیز گوشزد مینماییم نتیجه تعرض و بی عدالتی شما نسبت به مردم مظلوم ایران، در وقت مقتضی بسی شدیدتر و غافلگیرانه تر از حوادث اخیر در فلسطین و غزه خواهد بود. پس یا بترسید و دست از شرارت بردارید و یا موتوا بِغَیظِکُم... والسلام علی الشهداء المظلوم


( ۵ )

نظر شما :