اطلاعیه ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی

۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۲ کد : ۳۳۵ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۱۱۹۹
اطلاعیه ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی

بسمه تعالی

اطلاعیه ومدارک ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی

(با آزمون و پذیرش صرفاًبراساس سوابق تحصیلی )

با سلام،

ضمن عرض تبریک و خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان  رشته های مقطع کارشناسی با آزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی سال تحصیلی 1403-1402دانشگاه سلمان فارسی کازرون، خواهشمند است به منظور تکمیل ثبت نام به نکات زیر توجه نمایید:

دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت‌نام شما در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به دوصورت1- ثبت‌نام اینترنتی و2-ثبت نام حضوری توسط دانشجو به انجام خواهد رسید.انجام هردو نوع ثبت‌نام، الزامی است.

1. مرحله اول ثبت نام اینترنتی:

این نوع ثبت‌نام ازروز شنبه مورخ 22 مهرماه 1402 لغایت روز یکشنبه مورخ 23 مهرماه 1402ااز طریق سایت دانشگاه سلمان فارسی کازرون و به مدت 2 روز کاریشروع خواهدشد. لازم به ذکر است برای ثبت‌نام اینترنتی، حتماً ازقبل اسکن مدارک مورد نیاز که در زیر آمده است را تهیه کنید.

یادآوری:

  1. عکس ۴×۳ بارزولوشن ۳۰۰dpi و فرمتjpg 
  2. کلیه مدارک ثبت‌نامی بارزولوشن ۱۵۰dpi و فرمت jpg 

توجه:به منظور اسکن مدارک ثبت نامی می بایست حجم هریک از فایل ها بیشتر از300 کیلو بایت نباشد.

ثبت‌نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

  1. پذیرفته شدگان می بایست  به منظور مشاهده  مراحل ثبت نام  و دریافت شناسه کاربری و رمز عبور  برای ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی و دانشجویی  وارد آدرس روبرو شوند.https://as.kazerunsfu.ac.ir/sess/script/spclogin.aspx
  2. درج شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و کدملی در فیلدهای خالی و زدن دکمه جستجو .
  3. دریافت شناسه کاربری و رمزعبور و مشاهده لینک ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی و تایید آن.
  4. مشاهده سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و درج شناسه کاربری و رمز عبور و تایید آن.
  5. مشاهده دستورالعمل ثبت‌نام و مطالعه دقیق آن.
  6. تکمیل اطلاعات پایه به صورت صحیح و تکمیل تک‌تک فرم‌های ثبت‌نام و تایید آنها( بدیهی است که تکمیل هر یک ازفرم‌ها اجباری بوده و درصورت عدم تکمیل امکان ورود به فرم‌های بعد وجود ندارد.)

تذکر مهم: کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات پایه ازطریق سیستم اتوماسیون آموزشی انجام می‌پذیرد؛ لذا عدم تکمیل فرم‌ها یا درج اطلاعات غلط و یا به صورت ناقص موجب عدم ثبت‌نام نهایی می‌گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

2. مرحله دوم ثبت نام حضوری:

متقا ضی موظف است بعد از انجام ثبت نام اینترنتی اصل وکپی برابر با اصل مدارک درخواستی(در زیراطلاعیه ذکر شده) را از تاریخ 24 مهرماه 1402 لغایت 26 مهرماه 1402 به مدت سه روز کاری (روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه)با مراجعه به ساختمان مرکزی دانشگاه سلمان فارسی کازرون واقع در خیابان آیت الله طالقانی به مسولان ثبت نام تحویل دهد.

آدرس دانشگاه : استان فارس- شهرستان کازرونچهار راه ارشاد ابتدای خیابان آیت‌الله طالقانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

توجه:عدم تکمیل مراحل ثبت نام اینترنتی، ثبت نام حضوری و عدم ارائه مدارک  مورد نیاز درتاریخ تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

مدارک لازم :

الف)افرادی که دارای مدرک نظام قدیم آموزش متوسطه هستند:

1)  اصل و کپی گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله یا شش ساله دبیرستان  و یا هنرستان  با درج نوع دیپلم ، بخش وشهرستان محل اخذ دیپلم.

2)  اصل و کپی گواهی تحصیلی سال ما قبل و 2سال ما قبل دیپلم با درج بخش وشهرستان محل تحصیل.

(- بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم ، سال ماقبل و دو سال ماقبل دیپلم باید با سه سال تحصیل مندرج در فایل ارسالی یکسان باشد.

-  تاریخ اخذ دیپلم در هر یک از رشته های تحصیلی نیم سال اول باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1402  و برای رشته های تحصیلی پذیرش در نیم سال دوم حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 1402 باشددر غیر اینصورت قبولی فرد «لغو» خواهد شد.

- عنوان دیپلم ارائه شده با عنوان دیپلم مندرج در فایل اطلاعات یکسان باشد.)

3)اصل و کپی گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم.(برای رشته های تحصیلی گزینش صرفاً براساس سوابق تحصیلی معدل کتبیلازم است)

ب)افرادی که دارای مدرک نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی هستند:

1)   اصل وکپی مدرک پایان دوره پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی.

2)  اصل و کپی مدرک دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک.

3)  اصل و کپیگواهی سال ما قبل دیپلم با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک.

(-تاریخ اخذ دوره پیش دانشگاهی در هر یک از رشته‌های تحصیلی نیم سال اول  باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1402 باشد و برای رشته های تحصیلی پذیرش برای نیم سال دوم باید حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 1402 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد «لغو» خواهد شد.

-بخش و شهرستان محل اخذ مدرک دوره پیش دانشگاهی، اخذ دیپلم و سال ماقبل از دیپلم باید با سه سال تحصیل مندرج در فایل اطلاعات یکسان باشد.)

4)   اصل و کپی کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی/سالی واحدی (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم ومعارف اسلامی)در هریک از سال های 1384 به بعد.

5)  اصل و کپی کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم ومعارف اسلامی و هنر) از سال 1391.

(-بررسی معدل کتبی دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه یا نظام قدیم آموزش متوسطه برای پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی.

-عنوان دیپلم و پیش دانشگاهی ارائه شده با عنوان دیپلم و پیش دانشگاهی مندرج در فایل اطلاعات یکسان باشد.)

پ)افرادی که دارای مدرک نظام آموزشی جدید (3-3-6)  هستند:

  1. اصل وکپی گواهی دیپلم متوسطه(پایه دوازدهم نظام جدید آموزشی جدید) با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک.
  2. اصل و کپی گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی و شهر و بخش 3 سال آخر تحصیل.

(-تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هریک از رشته های تحصیلی برای نیم سال اول باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1402 باشد و برای رشته های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم  حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 1402  باشد در غیر اینصورت قبولی فرد «لغو» خواهد شد.

-بخش و شهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم ، باید با سه سال تحصیل مندرج در فایل اطلاعات یکسان باشد.)

  1. اصل و کپی کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) برای بررسی عنوان رشته تحصیلی و شهر و بخش 3 سال آخر تحصیل.

(-بررسی معدل کتبی پایه دوازدهم دیپلم نظام آموزشی جدید (طبق نوع دیپلمی که در فایل اطلاعات قبولین اعلام شده) برای پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی.)

ت)دانشجویان اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی :

1) اصل و کپی فرم انصراف از تحصیل (دانشجویان اخراجی آموزشی و یا دانشجوی انصرافی دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی لازم است قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید نسبت به انصراف از قبولی قبلی اقدام و گواهی تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان داخل ارائه نمایند.)

ث)دارندگان مدرک معادل کاردانی:

1) اصل  و کپی مدرک و یا گواهی دانش‌آموختگی در دوره‌ی معادل.(براساس مصوبه جلسه 771 به تاریخ 26/08/1394 و نامه شماره 5714/99/دش به تاریخ 03/04/1399 شورای عالی انقلاب فرهنگی همه دارندگان مدرک معادل که تا سال 1381 به دوره های مذکور راه یافته اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره 77633/2 مورخ 28/05/1392 برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر برخوردار می شوند.)

ج)دارندگان مدرک کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و  دارندگان مدرک کاردانی گروه آموزش پزشکی :

1)اصل و کپی مدرک یا گواهی دوره کاردانی(فوق دیپلم)

2)درکنار اسامی این دسته از پذیرفته شدگان در فایل ارسالی در ذیل ستون مربوطه عدد 4 درج شده است.

(-تاریخ اخذ مدرک کاردانی برای رشته های تحصیلی نیمسال اول باید حداکثر تا تاریخ 31/06/1402 و برای رشته های تحصیلی پذیرش برای نیم سال دوم باید حداکثر تا تاریخ 30/11/1402 و مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه برای آقایان باشد در غیر اینصورت قبولی فرد لغوخواهد بود.

-پایان طرح نیروی انسانی تاریخ 31/06/1402 (فارغ التحصیل رشته های گروه آموزش پزشکی) پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی پذیرش در نیمسال دوم باشد.)

چ)دارندگان مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید :

1) اصل و کپی اصل یا گواهی مدرک کاردانی آموزشکده‌های فنی و حرفه ای،دانشگاه جامع علمیکاربردی و یا دانشگاه آزاد اسلامی.

2) اصل و کپی گواهی تحصیلی سال اول، دوم، سوم دبیرستان و یا هنرستانبا درج بخش وشهرستان  محل اخذ مدرک.

3) اصل و کپی مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته(بدون شرط معدل) به جای مدرک پیش دانشگاهی برای پذیرفته شدگان ملاک عمل و قابل قبول می باشد.

4)درکنار اسامی این دسته از پذیرفته شدگان در فایل ارسالی در ذیل ستون مربوطه عدد 4 درج شده است.

(-با قید تاریخ اخذ مدرک کاردانی برای رشته های تحصیلی نیمسال اول باید حداکثر تا تاریخ 31/06/1402و برای رشته های پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ 30/11/1402 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد «کان لم یکن»خواهد بود.

-بخش و شهرستان محل اخذ سال تحصیلی اول، دوم و سوم دبیرستان باید با سه سال ذکر شده در فایل اطلاعات یکسان باشد.

-بررسی معدل کل دیپلم نظام جدید رشته های فنی و حرفه ای یا کاردانش برای پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی که دارای مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی هستند.)

ح)دارندگان مدرک حوزوی:

1) ارائه موافقت نامه رسمی و بدون قید و شرط مدیریتحوزه‌های علمیه خراسان یا قم.

2)ارائه اصل یا گواهی مدرک فراغت از تحصیل توسط مدیریت حوزه های علمیه.

(براساس مصوبه جلسه 548 به تاریخ  28/07/1383 شورای انقلاب فرهنگی، طلاب حوزه علمیه دارای مدرک سطح یک، صرفاً مجاز به ادامه تحصیل در رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی و مشروط به گذراندن دروس پیش نیاز به تشخیص گروه آموزشی هستند.)

خ)کارمندان دولت :

1) اصل و کپی حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط.

د)گواهی اشتغال:

1) اصل و کپی تصویر حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی،پیمانی، شاغلین و بازنشستگان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر موسسات آموزشی تابعه وزارت خانه های مذکور.(برای استفاده از تخفیف 50 درصدی(به استناد تصویب نامه شماره 22693 ت 19834 ه به تاریخ 19/05/1377 هیأت وزیران) در یکی از رشته های تحصیلی دوره شبانه«نوبت دوم» (مقاطع کاردانی و کارشناسی)برای خود و فرزندانشان)

ذ)تمامی پذیرفته شدگان علاوه بر مدارک فوق می بایست مدارک زیر رابه دانشگاه ارائه دهند:

1)دو سریکپی برابر با اصل  ازتمام صفحات شناسنامه.(کپی برابر با اصل در دفتر اسناد رسمی انجام شود)

2)دو سری کپی برابر با اصل کارت ملی(پشت و رو).(کپی برابر با اصل در دفتر اسناد رسمی انجام شود)

3)شش قطعه عکستمام رخ (4×3) تهیه شده در سال جاری و با رعایت شئونات اسلامی.

4) متقاضیان ثبت نام باید واجد شرایط عمومی قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های تحصیلی منتشر شده در تاریخ 13/07/1402 باشند.

5)استعلام :با مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی نسبت به ثبت درخواست الکترونیکی «تأییدیه تحصیلی» و «سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه)»اقدام نموده و پس از پر کردن اطلاعات درخواستی کد پیگیریجداگانه برای هر مدرک دریافت و پرینت گرفته و به همراه بقیه مدارک تحویل دهید.

تبصره1: برخی دانش آموزان دارای بیش از یک نوع دیپلم هستند، لذا افرادی که در رشته های صرفاً با سوابق تحصیلی پذیرفته شده اند باید همان دیپلم  اعلام شده در فایل اطلاعات قبولی را به دانشگاه ارائه نمایند.

تبصره2: دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست تاییدیه تحصیلی مدرک پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند.

الف)برای فارغ التحصیلان شهریور سال 1395 و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل نمی باشد.

ب)فارغ التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن باکد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایید.

6) قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه :جهت دریافت معافیت تحصیلی(ویژه دانشجویان پسر) به آدرس https://services.epolice.irمراجعه نموده و برای ورود ابتدا نام کاربری ( کد ملی ) و کلمه عبور ( کد 5 رقمی سخا است،که در برگ معافیت دانش آموزی شما درج شده است) را وارد نمایید؛در صورتی که به کد سخا دسترسی ندارید گزینه فراموشی کلمه عبور را انتخاب کنید.

7)کارنامه سلامت جسم و روان :کلیه دانشجویان لازم است پس از مراجعه به سامانه سجاد اقدامات لازم نسبت به تکمیل کارنامه سلامت جسم به آدرس https://portal.saorg.ir/physicalhealthو کارنامه سلامت روان به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth انجام دهند.

8)تکمیل اصل فرم اطلاعات فردی جهت تکمیل توسط پذیرفته شدگان کلیه رشته های آزمون سراسری (پرینت بگیرید و تکمیل کنید)

9) تکمیل اصل فرم تقاضای ثبت نام جهت تکمیل توسط پذیرفته شدگان کلیه رشته های آزمون سراسری(پرینت بگیرید و تکمیل کنید)

10)تکمیل اصلفرم های وزارتی(پرینت بگیرید و تکمیل کنید)

فرم های وازرتی عبارتند از :

الف)فرم شماره 1- فرم اخذ تعهد از فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور. جهت تکمیل توسط پذیرفته شدگان کلیه رشته های آزمون سراسری.

ب)فرم شماره 2- جهت تکمیل و اخذ تعهد از پذیرفته شدگان  منطقه 1- رزمندگان و ایثارگران برای کلیه رشته ها در آزمون سراسری.

ج)فرم شماره 3- جهت تکمیل و اخذ تعهد از  پذیرفته شدگان مختلف تحصیلی(به غیر از رشته های گروه پزشکی)سهمیه های مناطق 2 و 3 در آزمون سراسری.

هزینه امور ثبت نام (قابل پرداخت برای همه دانشجویان):

واریز مبلغ:   2/500/000ریال (دو میلیون و پانصد هزار ریال) بابتهزینه امور ثبت نام قابل پرداخت به صورت اینترنتی از طریق رمز دوم کارت های عابر بانک، بانک های عضو شتاب(در فرم پرداخت اینترنتی هزینه امور ثبت نام در فرایند ثبت نام)

شهریه (قابل پرداخت برای دانشجویان نوبت دوم) :

هزینه شهریه علی الحساب: 15/000/000 (پانزده میلیون ریال)لازم به ذکر است این هزینه علی الحساب می باشد و تاکید می شود وجه ثبت نام حتماً بایستی از طریق اینترنت به حساب مربوطه واریز شود. ضمناً هزینه پرداخت شده به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.

پذیرفته شدگان محترم لازم است بر اساس جدول زیر با در دست داشتن مدارک، جهت ثبت نام به صورت حضوری مراجعه نمایند. شایان ذکر است انتخاب واحد منوط به ثبت نام حضوری و تایید نهایی تکمیل پرونده می­باشد لذا تاکید می­شود در تاریخ اعلام شده حتماً حضور داشته باشید.

ردیف

نام کارشناس بخش

رشته

ثبت نام اینترنتی

ثبت نام حضوری

ساعت ثبت نام حضوری

1

خانم معصومه بذرافشان

زبان و ادبیات فارسی

22 لغایت 23/07/1402

24/07/1402

8 لغایت 12 و 13:30 لغایت 15:30

2

آقای علی سپرهم

روانشناسی

22 لغایت 23/07/1402

24/07/1402

8 لغایت 12 و 13:30 لغایت 15:30

3

خانم فاطمه راسخی

آموزش  زبان انگلیسی

22 لغایت 23/07/1402

24/07/1402

8 لغایت 12 و 13:30 لغایت 15:30

4

خانم مریم رجحانی

فیزیک

22 لغایت 23/07/1402

25/07/1402

8 لغایت 12 و 13:30 لغایت 15:30

5

فیزیک مهندسی

22 لغایت 23/07/1402

25/07/1402

8 لغایت 12 و 13:30 لغایت 15:30

6

علوم کامپیوتر

22 لغایت 23/07/1402

25/07/1402

8 لغایت 12 و 13:30 لغایت 15:30

7

خانم فاطمه راسخی

ریاضیات و کاربردها

22 لغایت 23/07/1402

25/07/1402

8 لغایت 12 و 13:30 لغایت 15:30

8

آقای علی سپرهم

مهندسی شهرسازی

22 لغایت 23/07/1402

25/07/1402

8 لغایت 12 و 13:30 لغایت 15:30

9

خانم  ندا پناه

مهندسی برق

22 لغایت 23/07/1402

26/07/1402

8 لغایت 12 و 13:30 لغایت 15:30

10

علوم مهندسی

22 لغایت 23/07/1402

26/07/1402

8 لغایت 12 و 13:30 لغایت 15:30

11

آقای علی  سپرهم

مهندسی  کامپیوتر

22 لغایت 23/07/1402

26/07/1402

8 لغایت 12 و 13:30 لغایت 15:30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتخاب واحد، شروع کلاس و دریافت کارت دانشجویی:

انتخاب واحد در نیمسال اول 1402 پس از ثبت نام اینترنتی و تحویل کامل مدارک ثبت نامی به صورت حضوری، توسط کارشناس بخش انجام می شود.

تاریخ شروع کلاس­ها از روز شنبه به تاریخ 29 مهرماه 1402 خواهد بود.

دانشجو می تواند پس از ثبت نام اینترنتی و حضوری جهت دریافت کارت دانشجویی به حراست دانشگاه مراجعه نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راههای زیر با مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کارشناسان آموزش ارتباط بگیرید:

ردیف

نام کارشناس بخش

رشته

ارسال پیام از طریق اتوماسیون آموزشی

شماره تماس

داخلی

1

آقای دکتر یاسر خواجوی

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی

-----

07142226050

07142226051

07142226052

195

2

خانم معصومه بذرافشان

زبان و ادبیات فارسی

ارسال پیام به نام کاربری 1301 یا ارسال پیام به کارشناس بخش

130

3

آقای علی سپرهم

روانشناسی

ارسال پیام به نام کاربری 1304  یا ارسال پیام به کارشناس بخش

---

4

خانم فاطمه راسخی

آموزش  زبان انگلیسی

ارسال پیام به نام کاربری 1302  یا ارسال پیام به کارشناس بخش

132

5

خانم مریم رجحانی

فیزیک

ارسال پیام به نام کاربری 1001 یا ارسال پیام به کارشناس بخش

129

6

فیزیک مهندسی

ارسال پیام به نام کاربری 1106 یا ارسال پیام به کارشناس بخش

7

علوم کامپیوتر

ارسال پیام به نام کاربری 1002 یا ارسال پیام به کارشناس بخش

8

خانم فاطمه راسخی

ریاضیات و کاربردها

ارسال پیام به نام کاربری 1003 یا ارسال پیام به کارشناس بخش

132

9

آقای علی سپرهم

مهندسی شهرسازی

ارسال پیام به نام کاربری1201  یا ارسال پیام به کارشناس بخش

---

10

خانم  ندا پناه

مهندسی برق

ارسال پیام به نام کاربری1101  یا ارسال پیام به کارشناس بخش

---

11

علوم مهندسی

ارسال پیام به نام کاربری1103  یا ارسال پیام به کارشناس بخش

12

آقای علی  سپرهم

مهندسی  کامپیوتر

ارسال پیام به نام کاربری1105 یا ارسال پیام به کارشناس بخش

---

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرم‌ها و ضمیمه‌ها (تمامی فرم‌های زیر را با کلیک بر روی آنها دانلود، پرینت و تکمیل نمایید)

اطلاعیه ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی 

فرم اطلاعات فردی

فرم تقاضانامه ثبت‌نام 

فرم شماره یک

فرم شماره دو

فرم شماره سه

 

فیلم آموزش نحوه ارسال پیام از طریق اتوماسیون

 

 

 


( ۲۰ )

نظر شما :