دیدار رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با امام جمعه کازرون

۲۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۱ کد : ۳۴۱ خبر اول
تعداد بازدید:۴۶۸
ظهر امروز، ۲۹ مهرماه، دکتر فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به همراه حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، با حضور در دفتر حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون، طی دیدار و گفتگو با ایشان، ابراز امیدواری نمود با بهره‌مندی از رهنمون‌های مطرح شده توسط امام جمعه کازرون و با برخورداری از همکاری‌های موثر سایر مسئولان و تکیه به ظرفیت‌های ایجاد شده، بتوان امید مضاعفی را برای دانشجویان و جامعه علمی ایجاد کرد.
دیدار رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با امام جمعه کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون، در این دیدار ضمن تبریک انتخاب دکتر فارسی‌نژاد و آرزوی موفقیت برای ایشان، خاطر نشان نمود: خونگرمی و مراودۀ خوب و مداوم با خدمتگزاران، از جمله ویژگی‌ها و خصلت‌های اهالی کازرون محسوب می‌شود که می‌تواند به عنوان یکی از ظرفیت‌های مناسب برای تمامی مسئولان قلمداد شود. چراکه وجود چنین روحیه‌ای باعث حل مشکلات مختلف می‌شود. همچنین رویکردهای موثر و راهگشا می‌تواند این مهم را تقویت نماید.

ایشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تصریح بر اینکه حکمی که برای دکتر فارسی‌نژاد صادر شده را برای خود می‌دانم و احساس می‌کنم مأموریتی به بنده واگذار شده، ابراز امیدواری نمود با تعهد و توانمندی دکتر فارسی‌نژاد بتوان امیدها و انگیزه‌ها را به ویژه در قشر جوان و دانشجو افزایش داد. امام جمعه کازرون همچنین بیان داشت: با تکیه به سه عامل پیش‌برنده از جمله ارتباط مداوم و نزدیک با مردم، بهره‌مندی از همکاری‌ها و پشتیبانی‌های خوب اداری و همچنین برخورداری از هدف‌گذاری‌های مشخص، می‌توان اثرگذاری‌های مطلوبی را برجای گذاشت. در این حوزه بایستی به دانشگاه نگاه کلان داشته باشیم و تلاش کنیم با رویکردهای بلندمدت و دانشگاهی، به تقویت جبهۀ انقلاب بپردازیم.

حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در این دیدار خاطر نشان نمود: هم دیدگاه‌ها و هم مسئولیت‌های دکتر فارسی‌نژاد، نشان می‌دهد که تجارب مفیدی دارند. آماده همکاری با ایشان هستیم و ان‌شالله با تلاش‌هایشان، کارهای بزرگی اتفاق بیفتد.

دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از بیان دیدگاه‌های مطرح شده، به پیشینۀ پنج سالۀ حضور در کازرون و آشنایی با مردم و ظرفیت‌های این منطقه اشاره کرد و افزود: خوشحالم تقدیر اینگونه رقم خورده که بتوانم در دانشگاه سلمان فارسی کازرون خدمت کنم. تلاش می‌کنم با پشتیبانی‌ها و ارتباط‌های موثری که با مسئولین شهرستان، استان و کشور وجود دارد، امید مضاعفی به دانشجویان و جامعه علمی بدهیم.

ایشان همچنین تصریح نمود: نگاهم، حل مسئله‌ای است و معتقدم بایستی تلاش کنیم مسائل را با تکیه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد، حل کنیم. ظرفیت‌های ایجاد شده را به فال نیک گرفته و امیدوارم بتوانیم در حوزه‌های اساسی‌تر و زیرساختی‌تری فعالیت کنیم. اصل، تربیت نیروی انسانی و ظرفیت‌سازی برای آینده نظام و شهرستان کازرون است. در این مسیر از رهنمون‌های امام جمعه محترم بهره می‌گیریم و امیدوارم بتوانیم در مسیر توسعۀ دانشگاه گام‌های موثری برداریم.


( ۴ )

نظر شما :