نشست مشترک دکتر فارسی‌نژاد با مدیران دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

۰۲ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۳ کد : ۳۴۳ خبر اول
تعداد بازدید:۴۱۳
دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در نشستی مشترک با مدیران این دانشگاه ضمن گفتگو و تبادل نظر پیرامون مجموعه فعالیت‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف، ابراز امیدواری نمود با آینده‌نگری و تقویت همکاری‌ها بتوان گام‌های بیشتری در جهت توسعۀ دانشگاه برداشت.
نشست مشترک دکتر فارسی‌نژاد با مدیران دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این نشست که صبح امروز، 2 آبان ماه برگزار شد، ضمن تأکید بر لزوم توجه به اصول فعالیت منسجم در قالب یک سیستم سازمانی، خاطر نشان نمود: مجموعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز مانند هر نهاد دیگری، زمانی می‌تواند خروجی مطلوبی داشته باشد که تمام اجزاء آن در فعالیتی هماهنگ با یکدیگر فعالیت کنند. بنابراین بایستی ضمن توجه داشتن به این مهم و با آینده‌نگری، در جهت ارائۀ خدمات مطلوب به یکدیگر کمک کرده و گام‌های بیشتری در جهت توسعۀ دانشگاه برداشت.

دکتر فارسی‌نژاد همچنین تصریح نمود: نگاه ما در دانشگاه و در جامعۀ علمی، باید علمی باشد. بنابراین تخصص‌گرایی را باید سرلوحۀ کارمان قرار دهیم. علاوه بر آن، با تعهد و مسئولیت‌پذیری در قبال وظایفی که بر عهده داریم، تلاش کنیم تا با رویکردهای علمی و متعهدانه، هم مسائل جاری را حل کنیم و هم به هدف‌گذاری‌های انجام شده، دست یابیم.

در ادامۀ این نشست، مدیران بخش‌های مختلف دانشگاه، به ارائۀ گزارش‌هایی از فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین طرح دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود برای ارتقاء سطح عملکردی پرداختند.


( ۳ )

نظر شما :