در نشست مشترک دکتر فارسی‌نژاد با فرماندار ویژه شهرستان کازرون صورت پذیرفت

بررسی چشم‌اندازهای توسعه‌ای و مسیر فعالیت دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۰۴ آبان ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۲ کد : ۳۴۶ خبر اول
تعداد بازدید:۲۴۱
دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در نشستی مشترک با محمدعلی بخرد، فرماندار ویژه شهرستان کازرون، به گفتگو و تبادل نظر پیرامون چشم‌اندازهای توسعه‌ای دانشگاه و مسیر حرکتی آن پرداخت.
بررسی چشم‌اندازهای توسعه‌ای و مسیر فعالیت دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، محمدعلی بخرد، فرماندار ویژه شهرستان کازرون، در این نشست که صبح روز چهارشنبه، 3 آبان‌ماه برگزار شد، ضمن تبریک انتصاب دکتر فارسی‌نژاد و آرزوی موفقیت برای ایشان، با تصریح بر اینکه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، قطب علمی غرب استان فارس است، خاطر نشان نمود: برای تعیین مسیر حرکتی این دانشگاه، بایستی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های غرب استان فارس را در نظر داشته باشیم. حوزه مأموریتی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و منطبق نمودن آن با نیازهای منطقه، از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مسیر بایستی ظرفیت‌های منطقه کازرون به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، تاریخ و عرصه‌های طبیعی و زیست‌محیطی لحاظ شود.

فرماندار ویژه شهرستان کازرون همچنین از آمادگی این فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای تقویت تعامل با دانشگاه سلمان فارسی کازرون خبر داد و اظهار امیدواری نمود با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این دانشگاه بتوان در مسیر توسعۀ کازرون بیش از پیش حرکت کرد.

دکتر فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در این نشست ضمن بیان دیدگاه‌ها و چشم‌اندازهای کاری پیرامون فعالیت دانشگاه سلمان فارسی کازرون، خاطر نشان نمود: در تلاش خواهیم بود با استفاده از ظرفیت‌های مختلف موجود در استان فارس و همچنین ظرفیت‌های مختلف شهرستان کازرون و توانمندی‌های موجود در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در مسیر رشد و توسعۀ این دانشگاه حرکت کنیم.

در ادامه رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به تشریح برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای این دانشگاه پرداخت و اظهار امیدواری نمود با همراهی و همکاری مداوم بتوان با رویکردهای حل مسئله‌ای، ضمن تقویت عملکرد دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از خدمات مختلف علمی و پژوهشی این دانشگاه برای کمک به حل مسائل مختلف جامعه استفاده کرد.


( ۴ )

نظر شما :