شورای مشورتی یاوران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون راه‌اندازی می‌شود

۰۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۵ کد : ۳۴۷ خبر اول
تعداد بازدید:۳۰۲
دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی دیدار با یاوران علمی این دانشگاه که با هدف تبادل نظر پیرامون فعالیت‌های گوناگون حوزۀ کارمندی برگزار شد، از راه‌اندازی «شورای مشورتی یاوران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون» طی روزهای آتی خبر داد و ابراز امیدواری نمود این شورا بتواند به عنوان یک بازوی مشورتی، در مسیر فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های دانشگاه کمک نماید.
شورای مشورتی یاوران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون راه‌اندازی می‌شود

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر فارسی‌نژاد، در این دیدار که صبح روز چهارشنبه5 آبان ماه برگزار شد، ضمن تصریح بر دشواری‌های کار در دانشگاه‌ها، خاطر نشان نمود: ما بخشی از مدیریت کشور هستیم. باید بپرسیم هرکدام از ما در حوزۀ کاری خودمان چه کاری می‌توانیم انجام دهیم و کدام موارد را می‌توانیم بهبود ببخشیم؟ و در مسیر آنها قدم برداریم و با کمک همدیگر تلاش کنیم مشکلات دانشگاه را برطرف کنیم. اینگونه است که می‌توانیم دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی بسازیم و باید در این مسیر حرکت کنیم چراکه برنامه‌ریزی‌هایمان به سمتی است که دانشگاه سلمان فارسی کازرون ارتقاء پیدا کند.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ادامه با برشمردن مصادیق اخلاق حرفه‌ای و اخلاق اسلامی و تأکید بر رعایت نمودن تقوی در تمامی امور، رعایت آنها را از لازمه‌های کار در محیط‌های مختلف و به ویژه‌ دانشگاه‌ها برشمرد و افزود: هماهنگی تمام مجموعه با یکدیگر یکی از انتظارات اساسی است که در هر محیط اداری و سازمانی بایستی لحاظ شود. هرکجا می‌توانیم در تعامل‌هایمان با یکدیگر، با اساتید و با دانشجویان، بهتر عمل کنیم، بایستی برای آن تلاش نماییم. در کنار تمام این موارد، رضایتمندی یاوران علمی و با انگیزه کار کردن آنها و استفاده از نظرهای مشورتی تمام مجموعه برایم مهم است. تلاش می‌کنیم زمینۀ رفاه بیشتر را با همکاری خود شما و از محل‌هایی همچون افزایش درآمدهای اختصاصی فراهم کنیم.

 

 


نظر شما :