در آستانه فرارسیدن روز مبارزه با استکبار جهانی صورت پذیرفت

پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون در محکومیت ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی

۱۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۶ کد : ۳۵۰ خبر اول
تعداد بازدید:۳۶۱
حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در آستانه فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، با صدور پیامی ضمن محکومیت ادامۀ جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، از آمادگی جامعه علمی کشور جهت هرگونه کمک به مردم غزه خبر داد.
پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون در محکومیت ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام حجت‌الاسلام شهریاری‌پور بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا وَیَصُدُّونَ عَنْ سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمَسْجِدِ الْحَرَامِ الَّذِی جَعَلْنَاهُ لِلنَّاسِ سَوَاءً الْعَاکِفُ فِیهِ وَالْبَادِ وَمَنْ یُرِدْ فِیهِ بِإِلْحَادٍ بِظُلْمٍ نُذِقْهُ مِنْ عَذَابٍ أَلِیمٍ؛

کسانى که کافر شدند، و مؤمنان را از راه خدا باز داشتند، و (همچنین) از مسجد الحرام، که آن را براى همه مردم، برابر قرار دادیم، چه کسانى که در آنجا زندگى مى کنند یا از نقاط دور وارد مى شوند؛ و (نیز) هر کس بخواهد در این سرزمین از راه حق منحرف گردد و دست به ستم زند، ما از عذابى دردناک به او مى‌چشانیم. (سوره حج، آیه 25)

کودک‌کشی صهیونیست‌های غاصب در غزه ادامه جنایات قابیلیان تاریخ و امویان در کربلاست تا برسد به جنایات غرب بویژه شیطان بزرگ آمریکا و ایادی حقیرش در ویتنام و بوسنی و میانمار و غزه و بطور کل، شرق و غرب عالم. امروز پس از گذشت 25 روز از حملات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، جهانیان بویژه مدعیان دروغین حقوق بشر بدانند به زودی خشم خدا در قالب خشم مردم منطقه، بروز خواهد نمود و آنچه باید، خواهد شد. سران کشورهای غرب و شرق از جمله آمریکا و فرانسه و انگلیس و ترکیه و عربستان و امارات و ژاپن و... قابل خطاب نیستند لکن خائنین و ساکتین داخلی و خارجی امثال گوترش که نشان دادند مانند گاوی شیرده (و بلکه کمتر از آن) در دستان سیاستمداران بی‌کفایتی چون آمریکا هستند و علیرغم تصویب قطعنامه آتش بس، توان ضمانت اجرای آن را ندارند؛ بدانند که تاریخ قضاوت‌های تندی را نسبت به چنین افرادی خواهد نمود و خون مردم مظلوم غزه بر گردن آنان خواهد بود. جامعه علمی کشور مانند دیگر آحاد ولایتمدار، آمادگی خود را جهت هرگونه کمک به مردم غزه و جانفشانی در این مسیر تحت ولایت ولی امر مسلمین جهان اعلام می‌دارد.

علیرضا شهریاری‌پور

10 آبان 1402


نظر شما :