همگام با سایر اقشار مختلف مردم صورت پذیرفت

حضور دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان

۱۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۸ کد : ۳۵۵ خبر اول
تعداد بازدید:۵۱۳
دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، همگام با اقشار مختلف مردم، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی در راهپیمایی و تجمع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۳ آبان که صبح امروز و با حضور گستردۀ دانش‌آموزان کازرونی در استادیوم ورزشی این شهرستان برگزار شد، شرکت کردند.
حضور دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از هفتۀ گذشته و پیش از برگزاری این رویداد نیز طوماری به امضاء دانشگاهیان این دانشگاه رسیده بود که متن آن به شرح زیر است:

«إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا وَ یَصُدُّونَ عَنْ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ الَّذِی جَعَلْنَاهُ لِلنَّاسِ سَوَاءً الْعَاکِفُ فِیهِ وَ الْبَادِ  وَ مَنْ یُرِدْ فِیهِ بِإِلْحَادٍ بِظُلْمٍ نُذِقْهُ مِنْ عَذَابٍ أَلِیمٍ؛

کسانى که کافر شدند، و مؤمنان را از راه خدا باز داشتند، و (همچنین) از مسجد الحرام، که آن را براى همه مردم برابر قرار دادیم، چه کسانى که در آنجا زندگى مى‌کنند یا از نقاط دور وارد مىشوند; و (نیز) هر کس بخواهد در این سرزمین از راه حق منحرف گردد و دست به ستم زند، ما از عذابى دردناک به او مى‌چشانیم (سوره حج، آیه 25).

کودک‌کشی صهیونیست‌های غاصب در غزه، ادامه جنایات قابیلیان تاریخ و امویان در کربلاست تا برسد به جنایات غرب بویژه شیطان بزرگ آمریکا و ایادی حقیرش در ویتنام و بوسنی و میانمار و بطور کل، شرق و غرب عالم. ما آحاد جامعه اسلامی بویژه جامعه علمی کشور همگام و یکصدا با تمام آزادیخواهان جهان، در ایام استکبارستیزی 13آبان، ضمن اعلام برائت از مستکبرین عالم بویژه آمریکا و صهیونیسم غاصب و خونخوار، حمایت خویش را از مردم مظلوم غزه ابراز می‌داریم و با تمام وجود منتظر فرمان ولی امر مسلمین جهان جهت جانفشانی در راه اسلام هستیم.

دانشگاه سلمان فارسی کازرون- 13 آبان 1402»

گفتنی است از دیگر برنامه‌های برگزار شده طی روزهای گذشته، برپایی غرفه‌ای مرتبط با عملیات طوفان‌الاقصی و تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه در محوطۀ دانشگاه بود که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برپا گردید.

 

 

گزارش تصویری حضور دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی را می‌توانید با کلیک بر روی این لینک مشاهده نمایید.


( ۳ )

نظر شما :