تقدیر از فرزندان ممتاز اعضاء هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۲۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۲ کد : ۳۵۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۱۱
آیین تقدیر از فرزندان ممتاز اعضاء هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور جمعی از اعضاء هیئت رئیسه، اعضاء هیئت علمی، یاوران علمی و خانواده‌های ایشان در سالن علامه دوانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.
تقدیر از فرزندان ممتاز اعضاء هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این آیین که از سوی معاونت مالی و اداری دانشگاه برگزار شد، دکتر فرهاد براتی، معاون مالی و اداری دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن گرامیداشت روز دانش‌آموز، درخشش‌های فرزندان اعضاء هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه در حوزه‌های مختلف را تبریک گفت و از تلاش برای تداوم و تقویت این دست از برنامه‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز ضمن گرامیداشت روز دانش‌آموز، به بیان نکاتی اخلاقی در خصوص پرورش فرزندان پرداخت و بر اهمیت توجه ویژه والدین به فرزندان در تمامی مراحل زندگی تأکید نمود.

هنرنمایی فرزندان ممتاز اعضاء هیئت علمی و یاوران علمی در حوزه‌های مختلف قرآنی، ادبی، ورزشی و... از جمله بخش‌های ویژه این آیین بود که در فضایی صمیمی و با نشاط برگزار شد.

در پایان این مراسم به فرزندان ممتاز اعضاء هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید.


نظر شما :