پیام تبریک رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۲ کد : ۳۶ خبر اول
تعداد بازدید:۱۰۹۷
همزمان با شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های سراسر کشور، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با صدور پیامی ضمن تبریک این ایام، بر تداوم ارایه خدمات علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به جامعه تأکید نمود و خاطر نشان کرد: خانواده بزرگ دانشگاه سلمان فارسی کازرون، عهد مشترکی بسته‌اند تا با توسعه ارایه خدمات علمی به جامعه و با تکیه به دانش و علم، تلاشی جدی در حل مسایل جامعه و مردم داشته باشند و آغاز سال تحصیلی جدید، جانی تازه در کالبد این میثاق مشترک است.
پیام تبریک رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام دکتر فاضل‌نیا به شرح ذیل است:

به نام خدا

سال تحصیلی جدید را در شرایطی آغاز می‌کنیم که امسال نیز از موهبت حضور فیزیکی دانشجویان در فضای دانشگاه بی‌بهره گشته‌ایم؛ اما باز شدن دریچه‌های تازه‌ای از امید برای عبور خردمندانه از بیماری کرونا و همچنین جدیت و تلاش دانشجویان و اساتید برای فائق آمدن بر مشکلات ناشی از غیرحضوری بودن دانشگاه‌ها، افق‌های روشنی را پیش‌روی ما گشوده‌اند. افق‌هایی که نویددهنده فرارسیدن روزهای بهتری پس از اتمام واکسیناسیون و گشایش شرایط برای باز شدن آغوش کلاس‌های دانشگاه به روی دانشجویان پرتلاش و آینده‌سازان ایران اسلامی است.

اینجانب فرارسیدن سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و آغاز فصلی تازه در دانش‌اندوزی را به تمامی دانشگاهیان، اعم از اعضا هیئت علمی، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور و به ویژه دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تبریک می‌گویم و موفقیت روزافزون آنها را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نمایم.

مجموعه مدیریت دانشگاه سلمان فارسی کازرون به پشتوانه توان علمی اعضا محترم هیئت علمی و تعهد و اهتمام کارکنان محترم این دانشگاه، تلاش خواهد نمود تا در سال تحصیلی جاری در تمامی سطوح آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و... تمام ظرفیت‌های خود را برای ارایه مطلوب‌ترین سطح خدمات به دانشجویان و همچنین عموم مردم شریف ایران اسلامی به ویژه در محدوده غرب استان فارس و همچنین شهرستان کازرون به کار بندد. در همین راستا خانواده بزرگ دانشگاه سلمان فارسی کازرون، عهد مشترکی بسته‌اند تا با ارتقاء سطح خدمات‌دهی علمی به جامعه و با تکیه به دانش و علم، تلاشی جدی در حل مسایل جامعه و مردم داشته باشند و آغاز سال تحصیلی جدید، جانی تازه در کالبد این میثاق مشترک است.

بسیار خوشحال و خرسندیم که دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان قطب علمی منطقه، میزبان دانشجویان پرتلاش و مستعدی است که ظرفیت‌های قابل توجهی را برای اعتلای ایران اسلامی دارند. امیدوارم این جوانان مستعد و توانمند بتوانند علاوه بر جدیت در کسب دانش و علم، با در نظر داشتن ترازهای علمی و دانشگاهی، نقش و رسالت خود را به عنوان یک دانشجوی فرهیخته در پیشبرد اهداف جامعه علمی، ذیل راهبردهای کلان نظام جمهوری اسلامی ایران محقق نمایند.

در پایان اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با ادای احترام به تمامی ایثارگران، جانبازان و شهدا گرانقدر ایران اسلامی، همزمانی شروع سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس را که نشانه‌ای از تداوم جهاد در سنگر دانش و علم است، ارج نهاده و با امید به گام برداشتن در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی ذیل تحقق گام دوم انقلاب، از درگاه خداوند متعال سلامتی و سربلندی را برای تمامی خادمان و تلاش‌گران عرصه علم و دانش ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

 

دکتر غریب فاضل‌نیا

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

27 شهریورماه 1400


( ۱ )

نظر شما :