برپایی نمایشگاه منابع جدید کتابخانۀ دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۲۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۵ کد : ۳۶۴ خبر اول
تعداد بازدید:۲۸۰
همزمان با هفتۀ کتاب و کتابخوانی و با حضور دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از اعضاء هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، نمایشگاهی از منابع جدید خریداری شده توسط کتابخانه مرکزی این دانشگاه، به همراه نمایشگاهی از کتاب‌های عمومی و تخصصی افتتاح شد.
برپایی نمایشگاه منابع جدید کتابخانۀ دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، آمنه آبسالان، رئیس کتابخانه و مرکز اطلاع‌رسانی آیت‌الله ایمانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در حاشیه برپایی این نمایشگاه که صبح روز شنبه 27 آبان ماه برپا گردید، خاطر نشان نمود: به مناسبت سی و یکمین هفته کتاب، مجموعه برنامه‌های مختلف و متنوعی از سوی کتابخانه مرکزی دانشگاه برنامه‌ریزی شده که از جملۀ آنها می‌توان به نمایشگاه کتاب منابع جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون اشاره کرد. این منابع که شامل 150 عنوان کتاب می‌شوند، متناسب با نیازسنجی صورت گرفته از اساتید، دانشجویان و کاربران کتابخانه دانشگاه و از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهیه شده‌اند که پس از آماده‌سازی، جهت آشنایی کاربران با منابع جدید، به نمایش گذاشته شده‌اند.

آبسالان همچنین خاطر نشان نمود: همزمان با برپایی این نمایشگاه، نمایشگاه دیگری شامل 400 عنوان کتاب مازاد بر ظرفیت و خارج از موضوع، جهت اهداء به دانشجویان به نمایش گذاشته شده است.

رئیس کتابخانه و مرکز اطلاع‌رسانی آیت‌الله ایمانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس و اعضاء هیئت رئیسۀ دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از همکاری‌های معاونت آموزشی و پژوهشی، معاونت فرهنگی و اجتماعی و انجمن علمی علوم مهندسی و انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه که در برپایی نمایشگاه‌های یاد شده همکاری و مشارکت داشتند، تقدیر نمود.


( ۴ )

نظر شما :