نخستین جلسه هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۹ کد : ۳۶۶ خبر اول
تعداد بازدید:۳۵۹
نخستین جلسه هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون، جمعی از اعضاء هیئت رئیسه، هیئت علمی و دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.
نخستین جلسه هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام صباحی در این نشست، ضمن تقدیر از تلاش‌های رئیس و مجموعۀ مدیریتی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه درخصوص تسهیل شرایط برای برپایی نشست‌های هم‌اندیشی اساتید، به ارائۀ پیشنهادهایی پرداخت و خاطر نشان نمود: محور اساسی که بایستی همواره مد نظرمان باشد، تربییت انسان است. مهمترین نیاز بشر، آرامش است و بهره‌وری که خداوند متعال برای انسان مدنظر داشته، دستیابی به آرامش است. آرامش در خودسازی و پرداخت عمیق و درست به خود ایجاد می‌شود و بهترین دستورات در این راه، دستورات خداوند است. مهمترین وظیفه ما این است که انسان‌های شایسته‌ای باشیم تا هم خودمان به آرامش دست یابیم و هم بتوانیم نقش تربیتی موثری بر افرادی که با آنها در ارتباط هستیم برجای بگذاریم.

در این نشست همچنین دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه نیز طی سخنانی ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته برای انتخاب و معرفی دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به بررسی افق‌ها و چشم‌اندازهای پیشِ‌رو پرداختند و ابراز امیدواری نمودند با مشارکت مداوم و موثر اعضاء هیئت علمی و اساتید دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بتوان حداکثر بهره‌مندی را از برپایی نشست‌های هم‌اندیشی اساتید و نخبگان این دانشگاه به دست آورد. 

دکتر محمدیاسین دیوانی، دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در این نشست با ابراز امیدواری نسبت به فعالیت‌های مرتبط با هم‌اندیشی اساتید این دانشگاه، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های گوناگون علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون تأکید نمود و با مروری بر تجربه‌های موفقی که در دسترس قرار دارند به تشریح برنامۀ زمانبندی برگزاری جلسه‌ها و نشست‌های هم‌اندیشی پرداخت.

 

 


نظر شما :