به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و هفته بسیج صورت پذیرفت

برگزاری مراسم قرائت حدیث کساء، مداحی و سخنرانی در دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۰۶ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۲ کد : ۳۷۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۶۳
صبح امروز، ۶ آذرماه و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و هفته بسیج، مراسم پرفیض قرائت حدیث کساء به همراه مداحی و سخنرانی در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.
برگزاری مراسم قرائت حدیث کساء، مداحی و سخنرانی در دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این مراسم، پس از قرائت حدیث کساء و مداحی توسط یکی از مداحان اهل بیت(ع)، حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی سخنانی ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت هفته بسیج، با بیان احدایث و روایت‌هایی به شأن و جایگاه والای حضرت فاطمه(س) نزد خداوند متعال، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) اشاره و خاطر نشان نمود: مهمترین رکن اسلام که حضرت زهرا(س) به ما یاد دادند، ولایت‌پذیری است. تواضع آن حضرت در برابر پیامبر اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع) و ولایت‌پذیری که از آنها داشتند، الگویی برای جامعۀ امروز است. این مهم بایستی در تمامی سطوح و جایگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، بتوانیم ولایت‌پذیری را که از حضرت زهرا(س) یاد گرفته‌ایم، به منصه ظهور برسانیم.

گفتنی است این مراسم با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و پایگاه بسیج شهید احمدی روشن کارکنان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و در نمازخانه این دانشگاه برگزار شد.


( ۱ )

نظر شما :