تخصیص دوازده میلیارد و ششصد و سی میلیون ریال در قالب وام‌های دانشجویی به دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۰۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۵ کد : ۳۷۲ خبر اول
تعداد بازدید:۲۳۵
معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون از تخصیص مبلغ دوازده میلیارد و ششصد و سی میلیون ریال از طرف صندوق رفاه دانشجویان در قالب وام‌های دانشجویی به دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.
تخصیص دوازده میلیارد و ششصد و سی میلیون ریال در قالب وام‌های دانشجویی به دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر ابراهیم اژدری، معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این خصوص خاطر نشان نمود: این مبلغ در قالب اعتبار برای وام‌های تحصیلی، ضروری و ودیعه مسکن از طرف صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه سلمان فارسی کازرون اختصاص داده شد که بعد از ثبت‌نام و تکمیل مدارک دانشجویان درخواست کننده، درخواست آنها مورد تایید قرار گرفت و برای پرداخت از طرف دانشگاه به صندوق رفاه ارسال شد.

وی همچنین بیان داشت: از کل اعتبار تخصیص داده شده به دانشگاه، مبلغ پنج میلیارد ریال به 147 نفر در قالب وام تحصیلی، مبلغ دو میلیارد و صد میلیون ریال به 5 نفر در قالب ودیعه مسکن و مبلغ پنج میلیارد و پانصد و سی میلیون ریال به عنوان وام ضروری به 79 نفر اختصاص یافته است.

اژدری در پایان خاطر نشان نمود: ثبت‌نام وام شهریه از یکم آذر ماه شروع شده و تا بیستم آذر ماه ادامه دارد. دانشجویان متقاضی این وام می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان، نسبت به ثبت‌نام، تکمیل مدارک و ارسال درخواست وام شهریه مطابق با اطلاعیه‌های معاونت دانشجویی اقدام نمایند.

گفتنی است دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون می‌توانند برای ثبت‌نام وام دانشجویی به آدرس https://refah.swf.ir/Account/Login  و برای کسب اطلاع از اطلاعیه‌های معاونت دانشجویی به کانال ایتا http://eitaa.com/daneshjoyii  مراجعه نمایند.

 


( ۳ )

نظر شما :