برگزاری مراسم زیارت عاشورا در دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰ کد : ۳۷۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۷۶
صبح امروز، ۱۳ آذرماه و در ادامه برپایی مجموعه برنامه‌های عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س)، مراسم پرفیض زیارت عاشورا در نمازخانه دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.
برگزاری مراسم زیارت عاشورا در دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این مراسم، پس از قرائت زیارت عاشورا توسط آقایان بازیار و سبب‌ساز، دو تن از یاواران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، طی سخنانی با اشاره به مقام و جایگاه والای مادران خاطر نشان نمود: مادر هم قابل است و هم فاعل؛ و این نشان از جامعیت نقش مادر و شأنیت وی در جامعۀ اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام شهریاری‌پور همچنین با ذکر روایت‌هایی، به نقش و اهمیت جایگاه تربیتی زنان و اثرگذاری آنها در پرورش جامعه اشاره نمود و بر لزوم توجه ویژه به این نقش، تأکید کرد.

گفتنی است در این مراسم که از سوی پایگاه مقاومت بسیج احمدی‌روشن دانشگاه و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با همکاری خانواده دهقان، از یاوران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد، یاد مادر گرانقدر این خانواده و سایر مادران درگذشته، گرامی داشته شد.


( ۱ )

نظر شما :