با حضور مدیر کانون دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست‌جمهوری صورت پذیرفت

آیین گرامیداشت روز دانشجو برگزار شد

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۶ کد : ۳۸۰ خبر اول
تعداد بازدید:۴۶۹
در آستانه فرارسیدن روز دانشجو، آیین گرامیداشت این روز با حضور اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر میترا امین‌لو، مدیر کانون دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، رئیس دانشگاه پیام‌نور کازرون و جمعی از دانشگاهیان، اعضاء هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.
آیین گرامیداشت روز دانشجو برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این آیین، ضمن تبریک روز دانشجو، به پرسش‌های دانشجویان در حوزه‌های مختلف پاسخ گفت و اظهار امیدواری نمود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت مدیریت بهینۀ فضاهای مختلف دانشگاه، بخش قابل توجهی از مطالبات دانشجویان برطرف شود.

دکتر فارسی‌نژاد همچنین با تقدیر از دکتر فریدون مهبودی در راستای احداث خوابگاه خیّرساز، اظهار امیدواری نمود با سرعتی که در روند احداث این خوابگاه ایجاد شده است، پس از تکمیل و بهره‌برداری از آن بتوانیم خدمات مطلوب‌تر خوابگاهی را به دانشجویان ارائه دهیم.

دکتر میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز در این آیین، طی سخنانی با گرامیداشت روز دانشجو به معرفی بخشی از خدمات قابل ارائه به دانشجویان پرداخت و با تأکید بر اینکه فعالیت‌های کانون مدیریت دارایی‌های فکری در سطح سیاست‌گذاری است، تصریح نمود: ظرفیت‌های مختلفی را ایجاد کرده‌ایم تا دانشجویان توانمندی که علاقه‌‌مند به فعالیت در این حوزه هستند، بتوانند در قالب کاربر با مرکز همکاری داشته باشند. دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند و از پشتیبانی‌های لازم برخوردار شوند. حمایت‌های ما در قالب کانون مدیریت دارایی‌های فکری، فقط مالی نیست؛ بلکه پشتیبانی‌های مختلفی را طراحی کرده‌ایم. به عنوان مثال سیستم کارگزاری راه‌اندازی شده که می‌تواند حمایت‌های فنی را انجام دهد و یا پادکست چتر را تولید و در اختیار مخاطبان قرار داده‌ایم که به زبان ساده، مفهوم مالکیت فکری را توضیح می‌دهد.

دکتر امین‌لو همچنین با تقدیر از رئیس و مجموعۀ مدیریت دانشگاه سلمان فارسی کازرون، فعالیت دانشجویان مستعد و توانمند در این دانشگاه و بسترسازی مناسب مدیریتی برای توانمندسازی آنها را از جمله وجوه برجستۀ این دانشگاه برشمرد و افزود: اعتقاد دارم نسل دانشجویان و جوانان فعلی می‌توانند در آینده اثرگذاری‌های قابل توجهی در کشور داشته باشند. بنابراین ضروری است که از حمایت‌های مختلف برخوردار شوند.

گفتنی است رئیس دانشگاه پیام‌نور کازرون نیز طی سخنانی فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت و بر اهمیت و نقش جایگاه دانشجو در جامعه تأکید کرد.

در این آیین که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با همکاری بسیج و سایر تشکل‌های دانشجویی برگزار شد، نمایندگان انجمن‌های علمی، بسیج، تشکل صنفی و کانون‌های فرهنگی دانشجویی به بیان نقطه نظرهای خود پرداختند. از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این آیین، پخش کلیپ تولید شده توسط دانشجویان و اجرای مسابقه استندآپ و برپایی غرفۀ کتاب‌های مرتبط با روز دانشجو از سوی کانون تئاتر و کانون کتاب دانشگاه سلمان فارسی کازرون بود.

تقدیر از دانشجویان برگزیده دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و دانشجویی از دیگر بخش‌های این آیین بود.

 

گزارش تصویری این رویداد را با کلیک بر روی این لینک مشاهده نمایید. 


( ۸ )

نظر شما :