نمایشگاه محرق با ساقه گندم در دانشگاه سلمان فارسی کازرون گشایش یافت

۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۷ کد : ۳۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۹
صبح روز دوشنبه، ۲۷ آذرماه، نمایشگاه آثار هنری محرق با ساقه گندم، شامل ۱۸ تابلو از آثار صدیقه رضایی، از هنرمندان شهرستان کازرون و با حضور این هنرمند، دکتر علی غفارپناه، معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون گشایش یافت.
نمایشگاه محرق با ساقه گندم در دانشگاه سلمان فارسی کازرون گشایش یافت

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر علی غفارپناه، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در آیین افتتاح این نمایشگاه، ضمن تقدیر از فعالیت‌های دانشجویان فعال در حوزۀ تشکل‌های مختلف دانشجویی، خاطر نشان نمود: خوشبختانه با نگاه‌های حمایتی رئیس و مجموعۀ هیئت رئیسه دانشگاه و تلاش‌های همکاران فعال در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، فرصت مناسبی برای تقویت توانمندی‌های مختلف علمی، فرهنگی، مذهبی و... دانشجویان فراهم شده است و امید داریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای دانشجویان باشیم.

دکتر غفارپناه همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در روند فعالیت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ایجاد زمینه و بسترسازی جهت توان‌افزایی و آشنایی دانشجویان با حوزه‌های مختلفی را که می‌تواند منجر به کارآفرینی و اشتغال آنها شود، از جمله رویکردهای این معاونت برشمرد و افزود: برپایی نمایشگاه محرق با ساقه گندم و همزمان برپایی کارگاه آموزشی این هنر در سطح دانشگاه، فرصت مناسبی در اختیار دانشجویان علاقمند قرار می‌دهد تا بتوانند با این حوزۀ هنری آشنایی بیشتری پیدا کنند. علاوه بر این، زمینۀ ارتباط بیشتر هنرمندان شهرستان با دانشجویان را نیز فراهم می‌آورد که این مهم می‌تواند منجر به تقویت توانمندی‌های هنری دانشجویان نیز شود.

گفتنی است نمایشگاه محرق با ساقه گندم از سوی کانون صنایع دستی با همکاری کانون کازرون‌شناسی و کانون کارآفرینی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در ساختمان دانشکده علوم پایه واقع در پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون برپا شده است. این نمایشگاه ساعت 9 تا 12صبح روزهای 27 الی 29 آذرماه دایر خواهد بود.


( ۳ )

نظر شما :