پیام مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در پی شهادت جمعی از زائران مقبره شهید سلیمانی در حادثه تروریستی کرمان

۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۸ کد : ۳۹۷ خبر اول
تعداد بازدید:۲۵۶
به دنبال وقوع حادثه تروریستی که منجر به شهادت مظلومانۀ جمعی از زائران مقبره شهید سلیمانی در کرمان شد، حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در پیامی ضمن تسلیت به امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(دام ظله العالی) و مردم شریف ایران، به ویژه مردم کرمان، تصریح نمود انتقامی سخت در انتظار دشمنان خواهد بود.
پیام مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در پی شهادت جمعی از زائران مقبره شهید سلیمانی در حادثه تروریستی کرمان

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام حجت‌الاسلام شهریاری‌پور بدین شرح است:

باسمه تعالی

مَنْ کَانَ عَدُوًّا لِلَّهِ وَمَلَائِکَتِهِ وَرُسُلِهِ وَجِبْرِیلَ وَمِیکَالَ فَإِنَّ اللَّهَ عَدُوٌّ لِلْکَافِرِینَ(بقره/98)

بار دیگر دست جنایتکار بدخواهان ایران عزیز به خون مردم بی‌گناه و عاشق شهید و شهادت آغشته شد. کافران ددمنش این بار در دیار کریمان در روز شهادت سردار دلها و میلاد ام ابیها(س) عمق کینه و دشمنی خود را به منصۀ ظهور گذاشتند. دست صهیونیسم خبیث در این جنایت آشکار است چرا که با توطئه مستقیم و یا با چراغ سبز آنها این جنایات اتفاق افتاده است. صهیونیسمی که در آستانه نابودی و در کش و قوس شکست مفتضحانۀ نبرد یکطرفه با مردم مظلوم غزه است چاره‌ای جز دست زدن به ترورهای کور ندارد. لکن دست قدرت الهی از آستین جوانان این مرز و بوم بزودی تقاص خون شهدای مظلوممان را خواهد گرفت و انتقام سخت در انتظار دشمنان خواهد بود.

بار دیگر به دشمنان داخلی و خائنین وطن فروش و ساکتینی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند عرض مینماییم شما مانند سگان ولگردی هستید که به فرموده قرآن چه رها شوید و چه به شما توجه شود در هر دو صورت پارس می‌کند و حتی وقتی تنورتان نیز با هیزم این انقلاب گرم است باز هم از لجن پراکنی و بدخواهی دست برنمی‌دارید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(دام ظله العالی) و مردم شریف ایران بویژه مردم کرمان، برای شهدا این حادثه علو درجات را از خداوند خواستارم.

حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور

14 دی 1402


( ۱ )

نظر شما :