با حضور دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت پذیرفت

مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی و گرامیداشت شهدای مظلوم کرمان برگزار شد

۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۹ کد : ۳۹۸ خبر اول
تعداد بازدید:۳۳۹
ظهر امروز، یکشنبه ۱۷ دی‌ماه، مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای مظلوم کرمان، با حضور دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از اعضاء هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.
مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی و گرامیداشت شهدای مظلوم کرمان برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، طی سخنانی ضمن ادای احترام به شهید قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان، به تشریح انگیزه‌های صهیونیست‌ها و سایر دشمنان در دست‌زدن به چنین اقدام‌هایی و نقش داشتن در آنها پرداخت و خاطر نشان نمود: دشمنان پس از اقدامات شوم و تلاش در جهت به حاشیه راندن فرهنگ ناب که طی چند سال گذشته در سطح کشور دنبال کردند، به دنبال این هستند تا با اقدامات تروریستی، جامعه را امتحان کنند. بنابراین بایستی در تحلیل‌ها و دیدگاه‌هایی که مطرح می‌شود، دقت کامل و کافی صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دستاوردهای مختلف کشور در حوزه‌های گوناگون، تصریح نمود: دشمنان انقلاب اسلامی با دست زدن به این دست مسائل، با خیال و محاسبات اشتباه خود به دنبال دلسرد کردن مردم نسبت به مسئولان، تخریب کردن امنیت، ناامید کردن مردم و... هستند و البته هیچ‌گاه به این منظور و هدف دست پیدا نمی‌کنند. مطمئناً در چنین شرایطی آگاهی کافی داشتن در ارائۀ تحلیل‌ها و تبیین دقیق مسائل، می‌تواند در جهت خنثی کردن نقشه‌های دشمنان موثر واقع شود.

در این مراسم که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد، دکتر ابوذر دهداری، عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.

عرض تسلیت به دکتر پرهام ارجمند، عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به دلیل درگذشت پدر ایشان و قرائت فاتحه و گرامیداشت آن زنده‌یاد نیز از جمله دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم صورت پذیرفت.


( ۲ )

نظر شما :