رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با اشاره به دستاوردهای جلسه‌ها و نشست‌های اخیر در سطح وزارتخانه و سازمان‌های کشوری مطرح کرد

گشایش افق‌های جدید برای بهبود عملکرد دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۲۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۲ کد : ۳۹۹ خبر اول
تعداد بازدید:۲۸۵
دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با اشاره به دستاوردهای حاصل از جلسه‌ها و نشست‌های اخیر خود در سطح وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین برخی سازمان‌های کشوری، ابراز امیدواری نمود با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد بهبود وضعیت دانشگاه در برخی حوزه‌ها مانند بودجه، خوابگاه و... باشیم.
گشایش افق‌های جدید برای بهبود عملکرد دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد ضمن تقدیر از همراهی‌ها و پشتیبانی‌های دکتر فریدون عباسی‌دوانی، نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی و همراهی موثر جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه در سفر اخیر کاری به تهران، به نشست‌های متعددی که با حضور ایشان درخصوص امور بودجه و اعتبارات دانشگاه در سطح سازمان‌های مربوطۀ کشوری برگزار شد، اشاره کرد و خاطر نشان نمود: یکی از چالش‌های پیش روی  دانشگاه، مباحث مرتبط با بودجه و اعتبار است. گرچه در برنامه‌ریزی‌های جاری دانشگاه تلاش شده که با مدیریت بهینۀ منابع، این مسئله کنترل شود اما در عین حال چالش‌هایی در این حوزه وجود دارد که نیازمند ترمیم بودجه دانشگاه است. خوشبختانه با پیگیری‌هایی که صورت پذیرفت، امیدهای مضاعفی در این حوزه ایجاد شده و امیدواریم نتایج آن ظرف ماه‌های آینده مشخص شود.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در بخشی دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مسائل مرتبط با خوابگاه دانشجویی، خاطر نشان نمود: یکی از مسائلی که همواره دغدغۀ دانشجویان بوده، به خوابگاه و امور مرتبط با آن برمی‌گردد. بر همین اساس، موضوع خوابگاه را در چند محور مختلف دنبال کرده‌ایم. خوشبختانه طی هفته‌های اخیر با گره‌گشایی که از مسئلۀ خوابگاه دانشگاه آزاد صورت پذیرفت، ساختمان خوابگاه فاطمیه پس از تعمیر و تجهیز کامل، در اختیار دانشجویان دختر دانشگاه سلمان فارسی کازرون قرار گرفت. از طرف دیگر همراهی ارزشمند خیّر محترم، جناب آقای دکتر فریدون مهبودی در فرایند ساخت خوابگاه خیّرساز واقع در پردیس نیز تقویت شده و با نگاه‌های خیّرانۀ ایشان، این پروژه پیشرفت فیزیکی بیشتری پیدا کرده است.

دکتر فارسی‌نژاد همچنین افزود: یکی دیگر از محورهایی که تلاش کردیم تا از ظرفیت‌های ملی برای کمک به برطرف شدن آن استفاده شود، موضوع توسعۀ خوابگاه‌های دانشجویی بود. در این خصوص طی روزهای گذشته جلسه‌ها و نشست‌هایی با مسئولان بنیاد 15 خرداد داشتیم و افق‌های امیدوارکننده‌ای در برابر دانشگاه گشوده شده است. امیدواریم با تداوم این روند بتوان شاهد برداشته شدن گام‌های قابل توجهی در حوزۀ خوابگاه‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون بود.

ایشان همچنین در پایان تصریح نمود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های متعددی برخوردار است و در روند فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدیریتی دانشگاه در تلاش هستیم تا با بهبود عملکرد و بسترسازی‌های مناسب، بتوانیم این ظرفیت‌ها را بیش از پیش فعال کرده و در جهت کمک به رشد و توسعۀ منطقه و کشور به پیش ببریم. برای دستیابی به این موضوع علاوه بر همراهی‌های مدیریتی شهرستان، همچنان جلسه‌ها و ارتباط‌های متعدد را در سطح استان و کشور دنبال می‌کنیم و با نگاه‌های ارزشمندی که در این حوزه وجود دارد، امید داریم که شاهد افق‌های روشن‌تری برای فعالیت دانشگاه سلمان فارسی کازرون باشیم.


( ۹ )

نظر شما :