به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و با هدف توسعۀ زیرساخت‌های خوابگاهی صورت می‌پذیرد

طبقۀ دوم خوابگاه خیّرساز دانشگاه سلمان فارسی کازرون احداث می‌شود

۰۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۰:۲۲ کد : ۴۰۶ خبر اول
تعداد بازدید:۲۷۸
همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهۀ فجر و با هدف تقویت ظرفیت‌‌های خوابگاهی و توسعۀ خدمات این حوزه در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، عملیات عمرانی احداث طبقه دوم خوابگاه خیّرساز پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، آغاز می‌شود.
طبقۀ دوم خوابگاه خیّرساز دانشگاه سلمان فارسی کازرون احداث می‌شود

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با اعلام این خبر، ضمن اشاره به مذاکرات صورت گرفته با دکتر فریدون مهبودی، خیّر دانشگاهی و بانی احداث خوابگاه واقع در پردیس این دانشگاه و همچنین مذاکرات صورت گرفته در اجلاس اخیر روسای دانشگاه‌های کشور، خاطر نشان نمود: خوشبختانه به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته و جلسه‌های متعدد برگزار شده که با استقبال ارزشمند دکتر فریدون مهبودی و مسئولان حوزه ستادی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همراه شد، کار احداث خوابگاه خیّرساز واقع در پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون که قرار بود در یک طبقه اتمام یابد و تا مرحلۀ دیوارچینی این طبقه نیز پیش رفته بود، وارد مرحله‌ای جدید شده و در ایام‌الله دهۀ فجر، احداث طبقۀ دوم این خوابگاه نیز آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین با قدردانی از نگاه خیّرانه و همراهی‌های ارزندۀ دکتر فریدون مهبودی، تصریح نمود: باتوجه به گفتگوها و مذاکراتی که با این خیّر بزرگوار صورت گرفت، ایشان آمادگی خود را برای اجرای طبقۀ دوم خوابگاه در دست احداث اعلام کردند. برای تقویت این موضوع نیز مذاکراتی را مسئولان ستادی وزارتخانه دنبال کردیم و در اجلاس اخیر روسای دانشگاه‌های کشور که طی چند روز گذشته در مشهد برگزار شد، موافقت‌های لازم برای تخصیص اعتبارهای مورد نیاز برای تسریع در روند احداث این خوابگاه صورت پذیرفت.

دکتر فارسی‌نژاد در ادامه خاطر نشان نمود: خوشبختانه با برطرف شدن مشکلات خوابگاهی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در حال حاضر این دانشگاه دارای یک خوابگاه ملکی و یک خوابگاه استیجاری است که هر دو در محیط‌های دانشگاهی واقع شده‌اند و تمامی تقاضای فعلی دانشجویان برای استقرار در خوابگاه را پوشش می‌دهند. مشکلات باقی ماندۀ آنها نیز برطرف شده و با هدف ارائۀ خدمات مطلوب‌تر خوابگاهی، امکان سرو غذا و برخی زیرساخت‌های حوزۀ فناوری نیز در آنها استقرار یافته است. در کنار این موارد، به دلیل نگاه‌های بلندمدت توسعه‌ای که برای دانشگاه سلمان فارسی کازرون دنبال می‌کنیم، ضرورت تقویت هرچه بیشتر خدمات خوابگاهی برای سال‌های آتی دانشگاه احساس می‌شود و امیدواریم با راه‌اندازی خوابگاه خیّرساز، یکی از اهدافی که در این زمینه پیش‌بینی کرده‌ایم، به خوبی محقق شود.

گفتنی است دکتر فارسی‌نژاد پیش از سفر به اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور، با هدف ارزیابی از آخرین وضعیت خوابگاه خیّرساز برای طرح در جلسه با مسئولان ستادی وزارتخانه، به همراه معاون مالی اداری و جمعی از مدیران و مسئولان مربوطه در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به صورت میدانی از این خوابگاه بازدید نمود.


( ۴ )

نظر شما :