بازدید دکتر فریدون مهبودی، از خوابگاه در دست احداث پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۸ کد : ۴۰۹ خبر اول
تعداد بازدید:۳۹۰
صبح امروز، دوازدهم بهمن‌ ماه، دکتر فریدون مهبودی، یکی از نخبگان دانشگاهی کازرون و خیّر حامی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به همراه دکتر فرهاد براتی، معاون مالی و اداری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و جمعی از مسئولان این دانشگاه، از خوابگاه در دست احداث پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون بازدید نمود.
بازدید دکتر فریدون مهبودی، از خوابگاه در دست احداث پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر فریدون مهبودی که در کنار پروژه‌های مختلف خیّرسازی که در سطح کشور در دست احداث دارد، در حال احداث خوابگاه واقع در پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز هست، در این بازدید از بخش‌های مختلف این خوابگاه بازدید کرد.  

طی این بازدید، دکتر فرهاد براتی، معاون مالی و اداری دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با قدردانی از همراهی‌ها و حمایت‌های دکتر فریدون مهبودی، تکمیل خوابگاه پردیس این دانشگاه را گامی ماندگار در جهت کمک به دانشجویان و حل مسائل خوابگاهی برشمرد و اظهار امیدواری نمود با تداوم حمایت‌های دکتر مهبودی و همچنین استفاده از ظرفیت‌ها و پشتیبانی‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بتوان هرچه سریعتر شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این خوابگاه بود.

همچنین طی جلسه‌ای کاری، گفتگوها و تبادل‌نظرهایی پیرامون ادامۀ روند احداث خوابگاه و کمک به تسریع احداث آن صورت پذیرفت.

گفتنی است پیش از این دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن قدردانی از حمایت‌های دکتر مهبودی و همچنین همراهی‌های مسئولان ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از توافق‌های صورت پذیرفته در جهت تقویت روند احداث این خوابگاه خیّرساز و شروع عملیات احداث طبقۀ دوم آن خبر داده بود. اقدامی که می‌تواند ظرفیت‌های خوابگاهی دانشگاه سلمان فارسی کازرون را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

 


( ۵ )

نظر شما :