از ترم دوم سال تحصیلی جاری و با هدف افزایش بهره‌وری آموزشی و پژوهشی صورت می‌پذیرد

استفاده از زیرساخت‌های دانشگاه پیام‌نور کازرون برای برگزاری کلاس‌های دانشکده علوم انسانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۶:۴۹ کد : ۴۱۱ خبر اول
تعداد بازدید:۳۴۲
از ابتدای ترم دوم سال تحصیلی جاری، تمامی کلاس‌های دانشکده علوم انسانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به مجاورت مجموعۀ پردیس این دانشگاه منتقل شده و در ساختمان آموزش دانشگاه پیام‌نور واحد کازرون برگزار می‌شود.
استفاده از زیرساخت‌های دانشگاه پیام‌نور کازرون برای برگزاری کلاس‌های دانشکده علوم انسانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر بهروز خسروپور، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن اعلام این مطلب خاطر نشان نمود: به دنبال راهبردهای تعیین شده از سوی ریاست دانشگاه و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با هدف افزایش بهره‌وری و تمرکز هرچه مناسب‌تر بخش‌های مختلف آموزشی، گفتگوهایی با دانشگاه پیام‌نور استان فارس و همچنین واحد پیام‌نور کازرون صورت پذیرفت. خوشبختانه با تعامل‌های صورت گرفته از سوی دکتر فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و همراهی دانشگاه پیام‌نور، هماهنگی‌های لازم برای استفاده از ظرفیت‌های کلاس‌های آموزشی دانشگاه پیام‌نور انجام شده و از ترم دوم سال تحصیلی جاری، تمامی کلاس‌های دانشکده علوم انسانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون که تا پیش از این در ساختمان مرکزی این دانشگاه واقع در خیابان طالقانی برگزار می‌شد، به مجاورت پردیس دانشگاه منتقل شده و در ساختمان آموزش دانشگاه پیام‌نور برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، همچنین افزود: باتوجه به اینکه ساختمان دانشگاه پیام‌نور در مجاورت پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون قرارد دارد، این اقدام علاوه بر آنکه با نزدیک کردن دانشکده علوم انسانی با دو دانشکدۀ دیگر این دانشگاه، موجب تمرکز مناسب‌تر خدمات آموزشی شده و بهره‌وری هرچه بیشتر فضاهای آموزشی را به دنبال دارد، موجب کاهش هزینه‌ها به ویژه در حوزه حمل و نقل و سرویس‌ها نیز خواهد شد. علاوه بر آن، باتوجه به رویکردهای مبتنی بر تقویت حوزه‌های پژوهشی و حمایت هرچه بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت کمک به حرکت هرچه مناسب‌تر در حوزۀ صنعت و فناوری و همچنین بسترسازی برای ایجاد اشتغال دانشگاهیان، از فضاهای آموزشی واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه برای استقرار مراکز نوآوری و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده خواهد شد.

دکتر خسروپور در ادامه با ارائۀ گزارشی از برگزاری آزمون‌های پایان ترم، ضمن تقدیر از مجموعۀ معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه و اعضاء هیئت علمی، یاوران علمی و سایر اساتید و همکارانی که در برگزاری امتحان‌های پایان ترم همکاری داشتند، خاطر نشان نمود: امتحان‌های پایان ترم سال تحصیلی جاری از 23 دی‌ماه لغایت 11 بهمن ماه برگزار شد. در این مدت امتحان‌های مربوط به 392 عنوان درس از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار شد.


( ۴ )

نظر شما :