با صدور حکمی از سوی دکتر علیرضا فارسی‌نژاد صورت پذیرفت

انتصاب دکتر اسماعیل کاظمی به سمت سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۷ کد : ۴۱۲ خبر اول
تعداد بازدید:۳۱۰
دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی حکمی، دکتر اسماعیل کاظمی، استادیار بخش فیزیک این دانشگاه را به سمت سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب نمود.
انتصاب دکتر اسماعیل کاظمی به سمت سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در بخشی از حکم دکتر فارسی‌نژاد، خطاب به دکتر کاظمی آمده است: «نظر به مراتب تعهد و شایستگی جناب‌عالی و به استناد ماده 5 «آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری»،  به موجب این ابلاغ ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.».

گفتنی است دکتر اسماعیل کاظمی، استادیار بخش فیزیک دانشگاه سلمان فارسی کازرون است که صاحب تألیفات متعدد ISI و SCOPUS  می‌باشد.

متن حکم دکتر فارسی‌نژاد، خطاب به دکتر کاظمی بدین شرح است:

«باسمه تعالی

جناب آقای دکتر اسماعیل کاظمی

عضو محترم هیات علمی بخش فیزیک

با سلام و احترام،

نظر به مراتب تعهد و شایستگی جناب‌عالی و به استناد ماده 5 «آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری»،  به موجب این ابلاغ ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتکاء به فضل الهی و سرلوحه قراردادن قوانین موضوعه، مجدانه تمام تلاش و همت خود را در جهت هماهنگی، ساماندهی و ارتقای عملکردی حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه، همراه با تسریع در انجام امور و دقت نظرهای کارشناسی و با بهره‌گیری از تمام امکانات و منابع و ظرفیت‌های در اختیار، در قالب برنامه‌ریزی‌های اصولی و عملیاتی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بر عهده گرفته‌اید (به شرح پیوست) به کار بندید.

همواره توفیق روزافزون شما را از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.»

گفتنی است دکتر علیرضا فارسی‌نژاد همچنین طی نامه‌ای جداگانه ضمن پذیرش استعفای دکتر ابراهیم اژدری، از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه ایشان در دوران تصدی این سمت، تشکر و قدردانی به عمل آورد.


( ۶ )

نظر شما :