قرارداد همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و دانشگاه پیام‌نور منعقد شد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۰:۵۷ کد : ۴۱۶ خبر اول
تعداد بازدید:۳۰۴
صبح امروز، یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه، با حضور دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و دکتر فرهاد براتی، معاون مالی و اداری این دانشگاه، دکتر جعفری‌پور، مسئول امور دانشگاه پیام‌نور کازرون و برخی از مدیران و کارشناسان مرکز استان و واحد پیام‌نور کازرون، قرارداد همکاری این دو دانشگاه منعقد شد.
قرارداد همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و دانشگاه پیام‌نور منعقد شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در نشستی که به همین منظور و به میزبانی دانشگاه پیام‌نور برگزار شد، پیرامون واگذاری بخشی از فضای آموزشی دانشگاه پیام‌نور برای برگزاری کلاس‌های دانشکدۀ علوم‌انسانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، گفتگو و تبادل نظر صورت پذیرفت.

دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این نشست ضمن تقدیر از همکاری‌های دکتر جاجرمی‌زاده، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس، تصریح نمود باتوجه به قرارگیری دانشگاه پیام‌نور واحد کازرون در مجاورت پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، استفاده از ظرفیت فضای آموزشی این دانشگاه، علاوه بر آنکه موجب افزایش بهره‌وری استفاده از فضاهای آموزشی می‌شود، امکان مناسبی برای توسعۀ فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون را نیز فراهم می‌آورد.

در پایان این نشست، طرفین، قرارداد همکاری امضا کردند. براساس این قرارداد بخشی از فضای آموزشی دانشگاه پیام‌نور کازرون برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در اختیار دانشگاه سلمان فارسی کازرون قرار خواهد گرفت.


( ۳ )

نظر شما :