به میزبانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و به همراه تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران صورت پذیرفت

دیدار صمیمی دانشگاهیان کازرون با جمعی از اعضاء خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۹ کد : ۴۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۸۵
در ادامه برپایی مجموعه برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهۀ فجر و طی دیداری صمیمی به میزبانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از اعضاء خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دفاع مقدس، تجلیل شد.
دیدار صمیمی دانشگاهیان کازرون با جمعی از اعضاء خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این مراسم، دکتر علی مجیدی‌نیا، رئیس حوزۀ ریاست دانشگاه و دکتر علی غفارپناه، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی سخنانی جداگانه با گرامیداشت دهۀ فجر و تقدیر از حضور و همراهی خانواده‌های محترم شهدا و جانبازان، از برنامه‌ریزی‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای گرامیداشت مقام شامخ شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران خبر دادند.

دکتر علی مجیدی‌نیا، با انتقال پیام دکتر فارسی‌نژاد و حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، رئیس دانشگاه و مسئول نهاد مقام معظم رهبری، شهدا و ایثارگران را بهترین الگوها برای تلاش و جهاد در عرصه‌های مختلف برشمرد و تقویت هرچه بیشتر فعالیت‌های مرتبط با این حوزه را از اهداف و رویکردهای کاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون اعلام کرد.

دکتر علی غفارپناه نیز حضور و فعالیت اعضاء خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بین اعضاء هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون را یکی از موهبت‌های این دانشگاه برشمرد و ابراز امیدواری نمود با تداوم حضور و همراهی خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گرانقدر، بتوان نسبت به روایت‌گری و تبیین درست دوران دفاع مقدس و سایر عرصه‌های جهاد گام برداشت.

در ادامه این نشست، ابراهیم دادکام و سپهدار نادری از جانبازان دوران دفاع مقدس، احد شجاعی، از خانواده شهدا و دکتر اسماعیل کاظمی، از خانواده جانبازان و ایثارگران، به بیان خاطرات و دیدگاه‌هایی پیرامون راهکارهای علمی و عملی تبیین‌گری در حوزۀ ایثارگری و شهادت پرداختند.

گفتنی است این برنامه در قالب دومین رزمایش 1000دیدار از خانواده معظم شهدا و جانبازان شهرستان کازرون و از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی و امور شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.


( ۳ )

نظر شما :