با دستور رئیس جمهور و همزمان با آغاز عملیات ساخت ۶۰هزار واحد مسکونی دانشگاهیان کشور صورت پذیرفت

کلنگ احداث مسکن دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون به زمین خورد

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۰ کد : ۴۲۴ خبر اول
تعداد بازدید:۳۴۹
صبح امروز، ۲۸ بهمن ماه، طی مراسمی مشترک با برخی از دانشگاه‌های سراسر کشور که با حضور و سخنرانی برخط آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی خطیبی، معاون وزارت عتف و جمعی دیگر از وزرا و معاونان آنان برگزار شد، رئیس و جمعی از اعضاء هیئت رئیسه و دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به همراه جمعی از مسئولان شهرستان کازرون، آیین کلنگ‌زنی احداث مسکن دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون را در پردیس این دانشگاه برگزار نمودند.
کلنگ احداث مسکن دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون به زمین خورد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه، در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی مجموعه‌های مختلف دانشگاه و حوزۀ ستادی وزارت علوم و همچنین همراهی‌های مسئولان شهرستان کازرون و استان فارس جهت تحقق این پروژه، خاطر نشان نمود: دولت سیزدهم رویکرد ویژه‌ای در حوزۀ مسکن دنبال می‌کند. خوشبختانه با سیاست‌گذاری‌های مناسبی که برای تحقق این رویکرد در سطح وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دنبال شده است، فرصت خوبی ایجاد شد تا با بهره‌وری فضاهای موجود در سطح پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بتوان در قالب نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم، برای تأمین مسکن دانشگاهیان این دانشگاه اقدام کرد.

دکتر فارسی‌نژاد در ادامه ابراز امیدواری نمود با تداوم حرکت در مسیر راهبردها و تحقق اهداف در نظر گرفته شده از سوی دولت، بتوان شاهد توسعۀ هرچه مناسب‌تر سطح کمی و کیفی خدمات به عموم مردم جامعه به ویژه دانشگاهیان بود.

در ادامه این مراسم که با حضور هادی صنعتی، معاون فرماندار ویژه کازرون، روح‌الله پایمرد، رئیس اداره راه و شهرسازی کازرون، دکتر قاسم داوودی، رئیس اداره بنیاد مسکن کازرون، سیدعلی حسینی، رئیس نظام‌مهندسی کازرون و جمعی از اعضاء هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد، کلنگ احداث واحدهای مسکونی دانشگاهیان این دانشگاه به زمین خورد.

گفتنی است در قالب اجرای این طرح، چهار هکتار از اراضی پردیس این دانشگاه برای تأمین 94 واحد مسکونی دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون اختصاص داده شده است. این طرح با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت راه و شهرسازی و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن صورت می‌پذیرد.


( ۶ )

نظر شما :