در دیداری صمیمی صورت پذیرفت

تکریم یکی از ایثارگران دوران دفاع مقدس و خانواده ایشان

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۵ کد : ۴۲۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۵۶
رئیس و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون به همراه حجت‌الاسلام علیرضا پیروزمند، در دیداری صمیمی با خانواده یکی از ایثارگران دوران دفاع مقدس، ضمن تکریم و قدردانی از ایثارگران و خانواده‌های آنها، از شهرزاد دهقانی، دانشجوی نمونه دانشگاه سلمان فارسی کازرون و دختر یکی از ایثارگران شهرستان کازرون، تجلیل کردند.
تکریم یکی از ایثارگران دوران دفاع مقدس و خانواده ایشان

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی سخنانی در این دیدار خاطر نشان نمود: جهادگری و ایثارگری، از مظاهر عبودیت محسوب می‌شوند چراکه جهادگر و ایثارگر، تمام وجود و جان عزیز خود را تقدیم خداوند و فرامین الهی می‌کند. بنابراین تکریم شهدا و ایثارگران، از جمله وظایف همیشگی محسوب می‌شود و از این منظر، عموم جامعه و به ویژه دانشگاهیان، قدردان همیشگی جهادگران و ایثارگران هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی به انتخابات، بر حضور پرشور و آگاهانه در این عرصه تأکید و ابراز امیدواری نمود بتوان با مشارکت بالا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گام بزرگ دیگری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برداشت.

گفتنی است در پایان این دیدار که از سوی امور شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد، از حمید دهقانی، رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس و دختر ایشان، شهرزاد دهقانی، دانشجوی آموزش زبان انگلیسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون که در ترم‌های متوالی تحصیلش در این دانشگاه به عنوان دانشجوی نمونه برگزیده شده، تجلیل صورت پذیرفت. 

 


( ۲ )

نظر شما :