ارتقاء عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری

۰۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۷ کد : ۴۳۰ خبر اول
تعداد بازدید:۳۶۳
دکتر زیبا قلاوندی، عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافت.
ارتقاء عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، پرونده ارتقاء دکتر زیبا قلاوندی، عضو هیئت‌علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از مرتبه استادیاری به دانشیاری، در جلسه هیئت ممیزه که در تاریخ 16 بهمن 1402 برگزار گردید، بررسی شد و مورد موافقت قرار گرفت.

دکتر زیبا قلاوندی، تاکنون فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی متعددی را انجام داده است. از دستاوردهای علمی ایشان می‌توان به انتشار مقاله‌های متعدد در نشریه‌های علمی، کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر داخلی و خارجی اشاره کرد.

به دنبال ارتقاء مرتبه علمی این عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی پیامی با تبریک این موفقیت به دکتر قلاوندی، ارتقاء مرتبه علمی اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون را حاکی از توانمندی‌های بالا و تلاش‌های مستمر آنها دانست و خاطر نشان نمود: ارتقاء اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون علاوه بر آنکه نویددهندۀ رونق مضاعف علمی در این دانشگاه است، امکان مناسبی را در اختیار دانشجویان و جامعۀ مخاطب دانشگاه قرار می‌دهد تا بتوانند از این ظرفیت غنی برای افزایش علم‌اندوزی استفاده کنند. خوشبختانه گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از جمله گروه‌های علمی توانمند این دانشگاه است که تا مقطع دکتری به پرورش دانشجو می‌پردازد و حضور اعضاء هیئت علمی توانمند، این گروه آموزشی را به یکی از ستون‌های پربار علمی دانشگاه تبدیل کرده است.


( ۵ )

نظر شما :