پیام رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و هفتۀ گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)

۰۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۱:۱۲ کد : ۴۳۱ خبر اول
تعداد بازدید:۲۰۰
دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)، ضمن تبریک این ایام و دعوت از عموم مردم جهت شرکت در انتخابات به عنوان گامی عملی جهت دستیابی به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران، ابراز امیدواری نمود با هدایت‌های معنوی ولی‌الله‌الاعظم ارواحنافداه و ذیل اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، بتوانیم با الگو گرفتن از سیرۀ ائمۀ اطهار(ع)، در سنگرهای مختلف دانش و زندگی، زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عص(عج) شده و با بنیان نهادن تمدن نوین اسلامی، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به دست صاحب اصلی آن، امام زمان(عج) برسانیم.
پیام رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و هفتۀ گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام دکتر فارسی‌نژاد بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

 

حضور پرخیر و برکت و سرشار از معنویت منجی عالم بشریت که آخرین ذخیرۀ الهی از شجرۀ طیبۀ امامت و ولایت هستند، همچون نوری روشنگر و امیدآفرین در دل تاریخ است. نوری که پیوسته ما را به آینده‌ای روشن همراهی می‌کند. خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که ذیل رهنمون‌های مقام عظمای ولایت، توفیق زندگی در عصر و سرزمینی را یافته‌ایم که به مدد وقوع انقلاب اسلامی ایران، زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) است.

همچنین، این ایام که مزین به نام امام زمان(عج) و سربازان گمنام آن حضرت شده است، فرصت مغتنمی به دست می‌دهد تا به سربازان گمنامی که در سکوت اما با اقتدار توانسته‌اند امنیت و آرامش این سرزمین را تضمین کنند، ادای احترام کنیم. این سربازان بی‌ادعا، الگوهای واقعی از فداکاری و تعهد هستند که بایستی قدردان زحمات پنهان و در سایۀ آنان بود.

اینجانب، ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد پرنور حضرت ولی عصر(عج) و با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، فرا رسیدن این ایام مبارک را به پیشگاه معظم امام خامنه‌ای، عموم مردم و به ویژه جامعۀ دانشگاهی کشور، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید که با هدایت‌های معنوی ولی‌الله‌الاعظم ارواحنافداه و ذیل اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، بتوانیم با الگو گرفتن از سیرۀ ائمۀ اطهار(ع)، در سنگرهای مختلف دانش و زندگی، زمینه‌ساز ظهور آن حضرت شده و با بنیان نهادن تمدن نوین اسلامی، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) برسانیم. بی‌شک حضور گسترده و آگاهانۀ عموم مردم شریف ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف کشور و به ویژه در عرصۀ انتخابات، یکی از سنگرهای عملی و میدانی است که می‌تواند منجر به محقق شدن این مهم باشد. بر این اساس از عموم مردم عزیز دعوت می‌نمایم با حضور در پای صندوق‌های رأی، ضمن مأیوس کردن دشمنان قسم خوردۀ این نظام، گام‌های استواری برای دستیابی به آرمان‌های ایران اسلامی بردارند.

 

دکتر علیرضا فارسی‌نژاد

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

4 اسفند 1402


نظر شما :