درخشش کانون تئاتر دانشگاه سلمان فارسی کازرون در جشنواره ملی رویش

۰۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۳ کد : ۴۳۲ خبر اول
تعداد بازدید:۳۰۴
در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی رویش که با حضور دکتر زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف و نمایندگانی از ۷۰ دانشگاه به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد، از کانون تئاتر دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به عنوان کانون شایسته تقدیر ادبی و هنری دانشگاه‌های کشور، تجلیل شد.
درخشش کانون تئاتر دانشگاه سلمان فارسی کازرون در جشنواره ملی رویش

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین اختتامیه این جشنواره، طی سخنانی خطاب به دانشجویان خاطر نشان نمود: شما دانشجویان تیرهای دانایی هستید که از کمان دانشگاه پرتاب می‌شوید و ما به وجود شما افتخار می‌کنیم. ما به وجود شما افتخار می‌کنیم و مکلف هستیم از شما که آینده‌سازان ایران اسلامی هستید به نحو احسن مراقبت و حمایت کنیم.

وزیر علوم  همچنین افزود: هر یک از شما، معدن انرژی و معدن استعداد هستید که علیرغم همه هجمه‌ها و تهدیدهای دشمن، در راه اعتلای سرزمین آبا و اجدادی خویش می‌کوشید و قطعاً اگر قدر خود را بدانید و نعمت جوانی را ارزان نفروشید، هر یک از شما چون گلی در گلستان ایران شکوفا خواهید شد و می‌توانید در آینده‌ای نزدیک در قامت اندیشمند و دانشمند، ادیب و هنرمند به جامعه خود خدمت کنید به شرط آنکه خود را محدود نکنید، بزرگ‌ترین آرزوهای ناب را در افق سرنوشت خیال خود ترسیم کنید و باور داشته باشید آنکه متصل به ذات احدی است و از آرزوهای خود خبر دارد، قطعاً شاهد تجلی رؤیاهایش خواهد بود.

در ادامۀ این آیین که با حضور مادر شهید مصطفی احمدی‌روشن و والدین شهید علی مرادی، برگزار شد، برگزیدگان بخش‌های مختلف یازدهمین جشنواره ملی رویش معرفی و با اهدا جوایزی از آنها تقدیر صورت پذیرفت. براساس نتایج داوری این جشنواره که به ارزیابی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور می‌پردازد، کانون تئاتر دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان کانون شایسته تقدیر ادبی و هنری در موضوع هنرهای نمایشی انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است دانشگاه سلمان فارسی کازرون دارای 23 کانون فرهنگی و اجتماعی است که علاوه بر برگزاری رویدادهای متنوع فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، هنری و... در سطوح دانشگاهی، منطقه‌ای و ملی، تاکنون موفقیت‌های متعددی در سطح کشور نیز به دست آورده‌اند. برگزیده شدن در هشتمین و نهمین جشنواره ملی رویش و پذیرفته شدن در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، بخشی از موفقیت‌هایی است که این کانون‌ها در سطوح ملی به دست آورده‌اند. 

 


نظر شما :