به میزبانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت پذیرفت

برپایی نشست فعالان دانشجویی با چند تن از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی

۰۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۷ کد : ۴۳۳ خبر اول
تعداد بازدید:۳۳۰
در ادامۀ اجرای مجموعه برنامه‌های مرتبط با انتخابات در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، نشست فعالان دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با چند تن از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های کازرون و کوهچنار برگزار شد.
برپایی نشست فعالان دانشجویی با چند تن از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر علی غفارپناه، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در ابتدای نشستی که به همین منظور برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت گستردۀ دانشگاهیان در برپایی هرچه باشکوه‌تر آن، به تشریح برخی فعالیت‌های برنامه‌ریزی و اجرا شدۀ دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حوزه‌های تبیینی، امیدآفرینی و تشویق به مشارکت هرچه بیشتر دانشگاهیان و عموم جامعه در عرصۀ انتخابات پرداخت و ابراز امیدواری نمود انتخابات یازده اسفندماه با حضور گسترده و آگاهانه اقشار مختلف جامعه، بتواند برگ زرین دیگری را به کارنامه پرافتخار جمهوری اسلامی ایران اضافه نماید.

گفتنی است به دنبال برنامه‌ریزی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای حضور کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و اعلام این موضوع به ستاد انتخابات شهرستان کازرون و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، برخی از کاندیداهای این انتخابات آمادگی خود را برای حضور در دانشگاه و دیدار و گفتگو با دانشجویان و پاسخ به پرسش‌های آنها اعلام کردند. بر همین اساس و به دنبال هماهنگی‌های صورت گرفته، سیداسحاق جلالیان، زهرا راسخ، روح‌اله راوش و محمد نوشاد در نشستی با حضور جمعی از فعالان دانشجویی، اعضاء هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن تشریح دیدگاه‌ها، اهداف و نقطه نظرهای خود، به پرسش‌های دانشجویان حاضر در جلسه پاسخ گفتند.

شایان ذکر است طی هفته‌های اخیر، مجموعۀ متنوعی از برنامه‌های مرتبط با انتخابات در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شده است. برپایی جلسه‌ها و نشست‌هایی در سطح دانشگاه و شهرستان، حضور رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در برنامه‌های ویژه تلویزیونی مرتبط با انتخابات، دعوت از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برای حضور در دانشگاه و برپایی نشست‌هایی با حضور برخی از آنها، ایجاد فضاهایی برای تبلیغات کاندیداها در سطح دانشگاه و... از جمله برخی از این برنامه‌ها بوده‌اند.


( ۳ )

نظر شما :