با صدور پیامی خطاب به عموم مردم و به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان صورت پذیرفت

دعوت رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای مشارکت حداکثری در انتخابات یازده اسفند

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰ کد : ۴۳۵ خبر اول
تعداد بازدید:۲۲۴
درآستانۀ فرارسیدن یازدهم اسفندماه و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با صدور پیامی، ضمن دعوت از عموم مردم کشور برای مشارکت حداکثری در این انتخابات، تصریح نمود حضور آگاهانۀ مردم، مظهری پرنور و درخشان از وفاق ملی و نویدبخش آینده‌ای پرامیدتر برای کشور خواهد بود.
دعوت رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای مشارکت حداکثری در انتخابات یازده اسفند

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام دکتر فارسی‌نژاد بدین شرح است:

 

 

باسمه تعالی

 

اکنون که در چهل و پنجمین بهار پرشکوه انقلاب اسلامی، بار دیگر فرصتی برای نقش آفرینی و حضور مردم شریف کشور برای تعیین سرنوشت خود ایجاد شده است، مردم عزیز ایران اسلامی فرصتی دوباره خواهند داشت تا با استفاده از حقوق قانونی‌شان و ادای تکلیف شرعی که در این زمینه بردوش دارند، ضمن مشارکت در ساختن ایرانی سربلندتر، حماسۀ ماندگار دیگری را در کارنامۀ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.

نقش آفرینی مردم شریف ایران اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دورۀ مجلس خبرگان رهبری که ذیل تحقق مردم‌سالاری دینی و براساس نقش اصیل آنها در انقلاب اسلامی صورت می‌پذیرد، هم برخاسته از حاکمیت الهی است و هم مبتنی بر پیروی از منویات امامین انقلاب، محسوب می‌شود. براین اساس، انتخاب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، فرصت‌های ارزشمندی برای ادای تکلیف و ساختن فردایی بهتر و پرامیدتر در اختیارمان قرار می‌دهد.

بی‌شک استفاده از این فرصت و برپایی هرچه باشکوه‌تر این انتخابات و حضور گستردۀ آحاد مردم، علاوه بر آنکه پاسخی محکم و کوبنده به دشمنان انقلاب اسلامی در پی خواهد داشت، ظرفیت‌های پرامیدی را برای بالندگی هرچه بیشتر کشور ایجاد خواهد نمود که با اتکا به آنها می‌توان گام‌های استوارتری را در مسیر برپایی تمدن نوین اسلامی برداشت.

اینجانب ضمن دعوت از عموم مردم شریف ایران اسلامی به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان برای مشارکت گسترده در انتخابات یازدهم اسفندماه، رجاء واثق دارم، حضور آگاهانۀ مردم، مظهری پرنور و درخشان از وفاق ملی و نویدبخش آینده‌ای پرامیدتر برای کشور خواهد بود.

 

دکتر علیرضا فارسی‌نژاد

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

10 اسفند 1402


نظر شما :