با صدور حکمی از سوی دکتر علیرضا فارسی‌نژاد صورت پذیرفت

انتصاب ابراهیم آروند به سمت سرپرست مدیریت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۰۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۲ کد : ۴۴۳ خبر اول
تعداد بازدید:۳۳۰
دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی حکمی، ابراهیم آروند را به سمت سرپرست مدیریت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب و از تلاش‌های وی در دوران تصدی مدیریت امور دانشجویی این دانشگاه تقدیر به عمل آورد.
انتصاب ابراهیم آروند به سمت سرپرست مدیریت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در بخشی از حکم دکتر فارسی‌نژاد، خطاب به آروند آمده است: «نظر به مراتب تعهد و سوابق جناب‌عالی و به استناد بند 1ـ 10 ـ (1) از فصل دوم «مجموعه اهداف، وظایف و پست‌های سازمانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون» به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست مدیریت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید».

از جمله سوابق کاری ابراهیم آروند می‌توان به دو دوره دبیری شورای مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه پنج و هفت کشور، مدیر فرهنگی دانشگاه از سال 1390 تا سال 1397 و مدیر دانشجویی دانشگاه از سال 1400 تاکنون اشاره کرد.

متن حکم دکتر فارسی‌نژاد، خطاب به ابراهیم آروند بدین شرح است:

«جناب آقای ابراهیم آروند

مدیریت امور دانشجویی

با سلام و احترام؛

نظر به مراتب تعهد و سوابق جناب‌عالی و به استناد بند 1ـ 10 ـ (1) از فصل دوم « مجموعه اهداف، وظایف و پستهای سازمانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون » به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست مدیریت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتکاء به فضل الهی و سرلوحه قراردادن قوانین موضوعه و اصول مصرح در میثاق‌نامه کاری و بیانیه مأموریت دانشگاه، مجدانه تمام تلاش و همت خود را در جهت هماهنگی، ساماندهی و ارتقای عملکردی حوزه مدیریت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، همراه با تسریع در انجام امور و دقت نظرهای کارشناسی و با بهره‌گیری از تمام امکانات و منابع و ظرفیت‌های در اختیار، در قالب برنامه‌ریزی‌های اصولی و عملیاتی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بر عهده گرفته‌اید (به شرح پیوست) به کار بندید.

همواره توفیق روز افزون شما را از ایزد منان مسألت می‌نمایم.»

گفتنی است دکتر علیرضا فارسی‌نژاد همچنین طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه جهانگیر رستمی در دوران تصدی مدیریت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تشکر و قدردانی به عمل آورد و ایشان را به سمت سرپرست اداره کارگزینی، رفاه و امور بازنشستگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب نمود.


( ۱۱ )

نظر شما :