پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در پی شهادت سردار زاهدی و جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۰ کد : ۴۴۵ خبر اول
تعداد بازدید:۲۱۱
در پی شهادت سردار زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با صدور پیامی، ضمن تأکید بر اینکه تاریخ مصرف رژیم غاصب صهیونیستی حتی برای دوستان به ظاهر دوست آن رژیم سفاک هم تمام شده است، بر اجرای وعده راستین الهی به دست پولاد مردان با ایمانی از خطۀ ایران و دیگر نقاط جهان تأکید و ضمن اعلام همبستگی و آمادگیِ هرگونه رزم در هر میدان ممکن، از آمادگی برای راهپیمایی ضدصهیونیستی روز قدس خبر داد.
پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در پی شهادت سردار زاهدی و جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام حجت‌الاسلام شهریاری‌پور بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَ قَضَیْنا اِلى بَنی اِسْرائیلَ فی الْکِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فی الْاَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوّاً کَبیراً. فَاِذا جاءَ وَعْدُ اُولیهُما بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَّنا اُولی بَأْسٍ شَدیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ وَ کانَ وَعْداً مَفْعُولاً.(آیات 4و 5 سوره اسراء)

صهیونیسم غاصبِ کودک‌کش، بعد از جنایات بی‌سابقه علیه مردم مظلوم غزه، از باب الغرِیقُ یتشبَّثُ بکُلّ حَشیش، این بار دست به اقدامی زبون از جنس ترور ناجوانمردانه زدند و تعدادی از مستشاران نظامی ما را به شهادت رساندند. شخص نتانیاهو و رژیم سفاک اسرائیل، خوب می‌داند که با دم شیر بازی کرده است و عواقب سنگینی در انتظار اوست لکن احتمالا نمی‌دانند وقتی چراغ سبز هم‌پیمانانش برای اقدام به جنایتی در این اندازه، روشن می‌گردد، معنای آن رضایت به نابودی خود اوست. البته باورش بسیار سخت‌تر از درک آن است که تاریخ مصرف این رژیم حتی برای دوستان به ظاهر دوست، تمام شده است. تشویق غیرمنطقی و ناعاقلانه به کاری، یعنی فرستادن عامل به لبه پرتگاهی که سقوط در آن قریب‌الوقوع و حتمی است. این که جمهوری اسلامی انتقام سختی خواهد گرفت را خود آنها نیز برایشان یقینی است لکن عمق فاجعه در انتظارشان را هیچ‌گاه درک نخواهند کرد.

ما جامعه ایمانی در این روزها و شبهای قدر در ماه مبارک رمضان، منتظر اجرای وعده راستین الهی به دست پولاد مردان باایمانی از خطۀ ایران و دیگر نقاط جهان هستیم و ضمن اعلام همبستگی و آمادگیِ هرگونه رزم در هر میدان ممکن، خود را برای راه‌پیمایی ضدصهیونیستی روز قدس آماده می‌نماییم.

 

علیرضا شهریاری‌پور

14فروردین1403


( ۱ )

نظر شما :