پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به دنبال عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۷ کد : ۴۵۱ خبر اول
تعداد بازدید:۱۳۷
به دنبال اجرای عملیات پیروزمندانه وعده صادق و حملۀ گستردۀ ایران به رژیم غاصب صهیونیستی، حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با صدور پیامی ضمن تشکر از مقام معظم رهبری و قدردانی از از همه آحاد مردم به علت پشتیبانی از این اقدام سهمگین و دستمریزاد به نیروی هوافضای سپاه پاسداران اسلامی، به تشریح پیام‌های این عملیات پرداخت.
پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به دنبال عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام حجت‌الاسلام شهریاری‌پور بدین شرح است:

 

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

(سجده22)

وعده صادق الهی بدست پولادمردان و شیرمردان ایران اسلامی به ویژه دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق گشت و در اولین دقایق بامداد امروز با کمال مسرت و افتخار شاهد موشک‌باران مناطق صهیونیسم نشین فلسطین اشغالی بودیم که البته انتظار مردم عدالت خواه جهان چیزی جز این نبود. اولین دستاورد این اقدام، آرامشی بود که کودک فلسطینی برای ساعاتی بدست آورد و شاید اندکی به خواب شیرین رفته باشد.

ما جامعه علمی کشور، ضمن تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهت تاکید بر انتقام سخت و تنبیه رژیم صهیونیستی، و قدردانی از همه آحاد مردم به علت پشتیبانی از این اقدام سهمگین و دستمریزاد به نیروی هوافضای سپاه پاسداران اسلامی، به آمریکا و غرب و دشمن درجه یک اسلام یعنی رژیم منحوس صهیونیستی، اعلام میداریم این انتقام، کمتر از یک‌هزارم توان نظامی جمهوری اسلامی است و همانطور که دیدید با شلیک موشک از اقصی نقاط کشور، با فراگیری و تعدد میادین پرتاب موشک مواجه بودیم که به شکلی افتخارآمیز و موفق انجام شد. این راهبرد نظامی پیام و مفهومی بس بزرگ دارد که دشمنان به خوبی درک خواهند کرد.

دیگر پیام این اقدام برای دشمنان خرد و ناچیز اطراف کشورمان است که از دیشب، ترسی همراه با وحشت در جانشان افتاده و شاید صبح امروز بدنبال تطهیر خویش باشند. اینان نیز بدانند صبر استراتژیک ایران، حدی دارد و در صورت شیطنت، عواقبش بزودی دامن آنان را نیز خواهد گرفت.

به برخی هنجارشکنان داخلی نیز تاکید میکنیم، جمهوری اسلامی به دنبال مدارا با آحاد و اقشار مختلف و اصلاح و تطهیر جامعه است لذا توصیه میشود مظاهر جرم و فساد از جمله سگ‌گردانی، بی‌حجابی، شراب‌خواری و... را ترک کنید و به فکر دنیای دیگر خود باشید چرا که بر اساس آیه فوق، سنت الهی برای همه یکسان و قریب‌الوقوع است. و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین.

 

علیرضا شهریاری پور

26فروردین 1403


نظر شما :