تجمع دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۰ کد : ۴۵۲ خبر اول
تعداد بازدید:۱۹۸
صبح امروز، ۲۶ فروردین ماه، دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در حمایت از پاسخ مقتدرانه و اجرای عملیات وعده صادق، در این دانشگاه تجمع کردند.
تجمع دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این تجمع که با حضور رئیس و اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه برگزار شد، حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، طی سخنانی با تبریک اجرای این عملیات گسترده، خاطر نشان نمود: در شرایطی که جامعه جهانی در برابر جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی سکوت کرده بود و این رژیم با گرفتار شدن در باتلاق جنگ غزه به دنبال این بود تا با گسترش جنایت‌هایش، دامنۀ جنگ را گسترش دهد، دست انتقام الهی از آستین دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیرون آمد و هم سیلی محکم و عبرت‌آموزی را به گوش آنان نواخت و هم پس از ماه‌ها، آرامش را به کودکان، زنان و عموم مردم مظلوم فلسطین هدیه داد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران در این عملیات نشان داد که توانش، مافوق تصور دشمنانش است. اکنون که حسینیان زمان کارشان را انجام دادند، نوبت به زینبیون رسیده تا با تشریح دستاوردهای این عملیات بزرگ و موفقیت‌آمیز، سهمشان را در دفاع از میهن اسلامی، ادا نمایند. در این میان، نقش دانشگاهیان، نقشی کلیدی و موثر است.


( ۴ )

نظر شما :