در بازدید رئیس و اعضاء هیئت رئیسه از خوابگاه سلمان فارسی مطرح شد

ارتقاء تجهیزات خوابگاه‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۳ کد : ۴۷۴ خبر اول
تعداد بازدید:۴۱۷
شامگاه دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد به همراه جمعی از اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور در خوابگاه سلمان فارسی این دانشگاه، به گفتگو با دانشجویان پرداخت.
ارتقاء تجهیزات خوابگاه‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این دیدار، دانشجویان پسر ساکن خوابگاه سلمان فارسی با بیان دغدغه‌ها و برخی مشکلات، به ارائۀ پیشنهادهایی در حوزه‌های مختلف خدمات خوابگاهی و امور صنفی پرداختند.

دکتر علیرضا فارسی‌نژاد و سایر مسئولان شرکت کننده در این بازدید نیز با حضور در اتاق‌های دانشجویان و فضاهای مختلف خوابگاه، از نزدیک مسائل را بررسی و ضمن تشریح مجموعه اقدام‌های انجام شده در حوزۀ خوابگاه، برخورداری دانشگاه سلمان فارسی کازرون از خوابگاه ملکی را یکی از ظرفیت‌های حائز اهمیت دانشگاه برشمردند که با اضافه شدن خوابگاه خیّرسازی که در دست احداث است، بیش از پیش نیز تقویت خواهد شد.

دکتر کاظمی، معاون دانشجویی دانشگاه نیز در این بازدید، با اشاره به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حوزۀ خوابگاه‌ها، از برنامه‌ریزی‌ها برای ارتقاء و توسعۀ هرچه بیشتر خدمات خوابگاهی و خرید برخی تجهیزات جدید در این حوزه خبر داد.

پیگیری و اتخاذ تصمیم برای بهبود خدمات درخصوص مسائل مطرح شده از سوی دانشجویان نیز از جمله دستاوردهای این بازدید میدانی بود.

گفتنی است دانشگاه سلمان فارسی کازرون با برخورداری از یک خوابگاه ملکی و یک خوابگاه استیجاری، در کنار خوابگاه خیّرسازی که در پردیس این دانشگاه در حال احداث است، از جمله دانشگاه‌هایی محسوب می‌شود که از زیرساخت‌های خوابگاهی برخوردار است و این زیرساخت‌ها همچنان در حال توسعه و افزایش هستند. 


( ۱۴ )

نظر شما :